کد خبر 1297925
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
کوبا: آمریکا به تحریک اعتراضات کمک می‌کند

وزیر خارجه کوبا گفت، ایالات متحده و فیسبوک در پشت اعتراضات حقوق بشری و حقوق مدنی طراحی شده در روز ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) قرار دارند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، مخالفان دولت کوبا با سازماندهی یک گروه در شبکه اجتماعی فیسبوک در ماه سپتامبر خواستار اخذ مجوز برای برپایی تظاهرات شدند ولی مقام های کوبایی با این درخواست مخالفت کردند. مقام های کوبایی، معترضان را به همکاری با آمریکا برای سرنگون کردن دولت این کشور متهم کرده‌اند.

برونو رودریگز وزیر خارجه کوبا با تکرار این اتهامات پیش از دیدار با دیپلمات های خارجی در هاوانا، گفت: ایالات متحده به سازماندهی اعتراضات کمک کرده است تا دولت کوبا را بی ثبات کند. سیاست آمریکا محکوم به شکست است. سیاست های آمریکا در طول ۶۰ سال گذشته کارایی نداشته و در آینده نیز کارایی نخواهد داشت.

وی همچنین به نقش فیسبوک نیز در تحریک اعتراضات داخلی در این کشور اشاره کرد و گفت: مخالفان با تشکیل گروه در این شبکه اجتماعی، عملا سیاست های داخلی فیسبوک را نقض کرده‌اند. این اقدامات مغایر با قوانین آمریکا و قوانین بین‌المللی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    0 0
    این که کار امریکا در تمام کشورهای جهانه که حتی یه ذره باهاش مخالفت کنن، ایران و کوبا و ونزوئلاو... که جای خود دارن!!
  • ایرانی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    0 2
    اره تقصیر امریکا و اسرائیله البته تو ۱ هفته مثل پهلوی ۳۰۰نفر را قتل عام بکنه تا اروم بشه اوضاع اگه کسی حرف زد بگه مردم خودمن
    • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
      2 0
      نه پس مثل یانکی‌ها در یک ضرب هشتاد نفر از فرقهٔ داویدیان رو در یک روز قتل عام کنه و همشونو از زن و بچه و بزرگ و کوچکو خاکستر کنه اگه کسی هم حرف زد بگه یا خفه میشین یا میام دموکراسی رو با موشک کروز میکنم تو حلقتون!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس