نعیم قاسم: عربستان از دخالت در امور لبنان دست بردارد

معاون دبیرکل حزب الله از عربستان خواست که از دخالت در امور لبنان دست بردارد.

به گزارش مشرق به نقل از المنار، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: لبنان مقاوم کشور مستقلی است که وابستگی به هیچ کشوری را نمی‌پذیرد.

وی درباره بحران به وجود آمده در روابط عربستان و لبنان گفت: عربستان موجب ایجاد بحران شد و ما هیچ خواسته‌ای از این کشور نداریم جز اینکه از دخالت در امور داخلی ما دست بردارد.

نعیم قاسم درباره حوادث «الطیونه» گفت: حزب الله و جنبش أمل در کنار هم از طریق برخورد عاقلانه با این جنایت که نیروهای حزب «القوات اللبنانیه» مرتکب شدند، مانع از این شدند که کشور به سمت سرنوشت نامعلومی حرکت کند.

جانشین دبیرکل حزب الله اخیرا در مصاحبه با شبکه المنار با اشاره به بحران به‌وجودآمده پس از اظهار نظر جرج قرداحی در رابطه با یمن تأکید کرد: عربستان علت اصلی مشکل در لبنان است، زیرا این کشور نسبت به سخنان وزیر اطلاع‌رسانی لبنان اعتراض کرد، این در حالی است جرج قرداحی این سخنان را در زمانی اعلام کرده بود که اصلاً در وزارت حضور نداشت.

شیخ نعیم قاسم ضمن خصمانه توصیف کردن موضع سعودی‌ها افزود: سخنان وزیر خارجه سعودی در رابطه با این که مشکل لبنان به حزب‌الله و حضور این حزب در لبنان و توانمندی‌های آن مربوط می‌شود یک ادعای سخیف است.

جانشین دبیرکل حزب‌الله لبنان از عربستان خواست از موضع خود عقب بنشیند و از مردم لبنان عذرخواهی کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس