توافق سران قوا برای صرفه‌جویی حداکثری در هزینه‌ها و مخارج دستگاه‌ها، شرکت‌ها و هیأت امناها

سران قوا توافق کردند در ماه‌های باقی مانده از سال ۱۴۰۰ مدیریت حداکثری بر هزینه‌ها و مخارج در سه قوه، سازمانها، هیأت امناها و شرکت‌های دولتی اعمال شود تا شدت و حجم کسری بودجه دولت کاهش یابد.

به گزارش مشرق، جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا عصر امروز چهارشنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.

در این جلسه، سران قوا توافق کردند در ماه‌های باقی مانده از سال ۱۴۰۰ مدیریت حداکثری بر هزینه‌ها و مخارج در سه قوه، سازمانها، هیأت امناها  و شرکت‌های دولتی اعمال شود تا شدت و حجم کسری بودجه دولت کاهش یابد.

در این جلسه همچنین با تاکید بر لزوم اجرای احکام قانونی در راستای مولدسازی دارایی‌های دستگاه‌های دولتی، مقرر شد در تنظیم بودجه سال ۱۴۰۱ نهایت دقت به عمل آید تا با محاسبه واقعی درآمدها و تلاش برای تحقق حداکثری منابع درآمدی، بودجه سال ۱۴۰۱ با کسری مواجه نباشد و در نتیجه از شدت نرخ تورم و فشارهای اقتصادی کاسته شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عباس IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    0 0
    سلام، درود بر شرف سران قوا، ی خواهش داشتم واون هم اینه علنا دستور بدین به جهت صرفه جویی و چیره شدن بر امواج سهمگین تورم، هیچ اداره وسازمان دولتی تا 5 سال حق نونوارشدن امکانات، تجهیزات و ساختمان های خود را نخواهد داشت تا ببینید چه می شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس