هاشیک: بازی با ایران خاص و رویای لبنان صعود به جام جهانی است

سرمربی اهل جمهوری چک تیم ملی فوتبال لبنان با اشاره به خاص بودن دیدار با تیم ملی ایران، گفت: به بازیکنانم اعتماد دارم؛ رویای ما و رویای همه مردم لبنان و بازیکنان صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ است.

به گزارش مشرق، ایوان هاشیک سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان روز چهارشنبه پیش از رویارویی تیمش مقابل ایران در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: هم بازی با ایران خاص است و هم اینکه می‌توانیم برای اولین بار در خانه به میدان برویم خاص خواهد بود.

وی در ادامه افزود: می‌دانم که با وجود نبودن تماشاگران در ورزشگاه، قلب تمام مردم لبنان پشت این تیم است. از آماده‌سازی تیم راضی هستیم. فدراسیون حمایت خوبی از تیم به عمل آورد و در شرایط خوبی مهیای دیدار با ایران شدیم. امیدوارم بتوانیم نتایج مثبتی را هم در بازی فردا(پنجشنبه) و هم جدال با امارات به دست بیاوریم.

سرمربی لبنان همچنین درباره غیبت ستاره‌ی تیمش حسن معتوک خاطرنشان کرد: حسن بازیکن مهم و بسیارتاثیرگذاری برای ما است. وقتی بازیکنی باکیفیت او دیداری را از دست می‌دهد،  شانس بسیار خوبی برای دیگر نفرات خواهد بود تا خودشان را نشان دهند. امیدوارم بقیه بازیکنان مصدوم هم هر چه سریع‌تر به تیم برگردند.

هاشیک: بازی با ایران خاص و رویای لبنان صعود به جام جهانی است

وی در ادامه گفت: بازی کردن در خانه بسیار خوب است اما به خاطر اینکه روزهای فیفا(فیفادِی)  چندان زیاد نیست، زمان کافی برای بودن در کنار هم نداشتیم. به بازیکنانم اعتماد دارم. رویای ما و رویای همه مردم لبنان و بازیکنان صعود به جام جهانی است.

دیدار تیم‌های لبنان و ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فردا(پنجشنبه) از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود. ملی‌پوشان ایران در حال حاضر با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه A هستند و لبنان با پنج امتیاز در رده سوم قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس