کد خبر 1297535
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
ادعای جنجالی نشریه پرتغالی درباره صحبت طارمی با عزیزی خادم در مورد اسکوچیچ

یک نشریه پرتغالی ادعای جنجالی مطرح کرد و نوشت که مهدی طارمی پس از اختلاف با سرمربی تیم ملی ایران، با عزیزی خادم در این باره صحبت کرده است.

به گزارش مشرق،  نشریه «آبولا» پرتغال با اشاره به تنش‌های به وجود آمده اخیر بین مهدی طارمی مهاجم پورتو و دراگان اسکوچیچ که منجر به دعوت نشدن این بازیکن به اردوی تیم ملی برای تقابل با لبنان و سوریه در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد، نوشت: «به نظر می‌رسد اختلاف بین طارمی و اسکوچیچ تا حل شدن فاصله زیادی دارد و همه اخبار حکایت از این دارد که هواداران ایرانی نسبت به آینده نگران هستند.»

در ادامه مطلب این نشریه پرتغالی آمده است: «طارمی به رئیس فدراسیون ایران (شهاب‌الدین عزیزی خادم) اعلام کرده تا زمانی که اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی باشد، دیگر به تیم ملی برنمی‌گردد. اسکوچیچ نیز به نوبه خود آشکارا در مورد میزان قدرت خود در این ماجرا با مقامات فدراسیون صحبت و از حمایت آنها استقبال کرده و اکنون به دنبال پیروزی در بازی‌های بعدی و حذف هر گونه سناریوی وابستگی به مهاجمی است که در حال حاضر یکی از بزرگترین ستاره‌های قاره آسیا محسوب می‌شود».

بیشتر بخوانید:

تیم ملی به خاطر طارمی تغییر سیستم می‌دهد؟ 

اسکوچیچ چندی پیش به یک رسانه کروات گفته بود «چیزی که فوتبال ایران در آن کمبود دارد و جای پیشرفت زیادی در آن می‌بینم، توانایی تاکتیکی است. آنها در کارهای تاکتیکی به‌اندازه کافی خوب نیستند». به دنبال این موضوع مهدی طارمی در کنایه به سرمربی تیم ملی در توئیتر نوشت: «باید عرض کنم که بازیکنان ایرانی علاوه بر تکنیک فردی و جنگندگی و... از لحاظ دانش فوتبال و تاکتیک خیلی درک بالایی دارند، ولی متأسفانه مشکلات جایی دیگر است».

تیم ملی ایران در ۶ بازی اخیر در مرحله انتخابی جام جهانی (به استثنای دیدار با کامبوج) ۱۰ گل به ثمر رسانده که مهدی طارمی در ۷ گل از ۱۰ گل (۳ گل و ۴ پاس گل) نقش مستقیم داشته است. طارمی ۲۹ ساله که تاکنون در ۵۴ بازی ملی ۲۶ گل برای ایران به ثمر رسانده است.

ایران فردا (پنجشنبه) از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت کشورمان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ میهمان لبنان است و از ساعت ۱۹:۳۰ سه شنبه آینده (۲۵ آبان) در کشور اردن (به دلیل محرومیت سوریه از برگزاری بازی خانگی) به مصاف سوری‌ها خواهد رفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    11 1
    آقای خیریت... بعضی وقتها میشه آقای خریت...
    • صادق IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      0 0
      بهتره ـ نه بعضی وقتها ـ بلکه همه وقتها مودب باشیم. من از طارمی اصلا خوشم نمی آید و صحبتهایش هم غیرحرفه ای بود؛ اما این صحبتهای غیرحرفه ای بعد از صحبتهای غیرحرفه ای و غیرلازم سرمربی انجام شد بهتره مدیران فوتبال کشور هم با این سرمربی صحبت کنند و حساسیت ماجرا را به ایشان یادآوری کنند تا یک فرد بیگانه زمینه دودستگی در میان ورزشکاران فوتبال را فراهم نکند
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    10 14
    ان شاء الله برکناری اسکوچیچ بی ادب.
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    8 10
    اسکوچیچ حق نداشته به ایران و ایرانی توهین کند و همه فوتبالیستای ایرانی رو فاقد تاکتیک و نظم معرفی کند! حتی اگر چنین اعتقادی داشته، جاش در رسانه‌ها نیست. گرچه ایشون نفهمیده تاکتیک هنر مربیست نه بازیکن و در واقع به خودش ایراد گرفته. آقای طارمی، جور فدراسیون رو کشیده و از آبروی ایران دفاع کرده. اسکوچیچ باید عذرخواهی کند نه مدافع وطن.
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      1 1
      جنابعالی لطفا از جانب خودت صحبت کن و اینرا هم قبول کن که ویلموتس حرف دل اکثریت ایرانی ها را بزبان آورد و عمل درستی انجام داد. اولا یک بازیکن خوب و باهوش که خودش را خیلی حرفه ای میپندارد میبایستی مانند یک سرباز در اختیار تیم باشد و حرفهایش را فقط و فقط در زمین فوتبال بزند. میدان فوتبال صحنه رانندگی کردن ما ایرانی ها نیست که به محضی اینکه حالا تصادف کوچکی رخ بدهد مردان قوی و گردن کلفت بیایند وسط چهارراه باهم گلاویز بشوند این بگه تقصیر تو بود اون یکی بگه نه تقصیر تو بود. لاید شما از همون اشخاصی هستید که معتقدید ما ایرانی ها رانندگان خیلی خوبی هستیم و خیلی هم قوانین را اجرا میکنیم و هیچکس هم حق ندارد خلاف این را بگوید و آنرا توهین قلمداد کنید - نخیر داداش این طور نیست. منظور اسکوچیچ شاید همین بود که فوتبالیستهای ایرانی مثل خیلی از مردم عادی این سرزمین زیاد اهل دیسیپلین - قانون مداری و سعی و تلاش نیستند که این کاملا حرف درستی است. چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      1 8
      با این که بازیکن سالاری کار اشتباهی است ولی سر مربی توهین بزرگی به ویژه به طور عمومی بیان کرده است و باید این اشتباه خود را جبران کند.
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    4 1
    از چی ناراحتیم همه مربیان می گویند ایرانی خیلی تکنیکی هستند اما چرا نمی تونیم تیم های اروپایی را ببریم و در جام جهانی از گروه بالا رویم ؟؟؟؟ مگر به خاطر مشکل تاکتیکی نیست؟؟؟
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    0 3
    دقت کردین همه ی این اختلافات از مصاحبه یک نشریه خارجی و اگر درست گفته باشن از ترجمه اشتباه صحبت های مربی شروع شده
  • مهران IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    4 0
    دوستان اسکوچیچ توهین نکرده اتفاقا خیلی هم از فوتبالیست های ایرانی تعریف کرده و در کنار اون به یک نقص در میان بازیکنان ایران اشاره کرده. متاسفانه کسانی هستند که از پیروزی های اخیر و موفقیت تیم ملی ناراحت هستند و به همین خاطر این جریان رو در رسانه ها به راه انداختن تا به تیم ملی ضربه بزنند. به امید موفقیت تیم ملی
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    0 1
    هرچی سن مهدی دیگو لئو کریس طارمی بگه..
  • علی IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    4 1
    همونطور که قبلا خداداد عزیزی، علی کریمی، خلعتبری، جباری و سید مهدی رحمتی که از طارمی بزرگتر بودن از تیم ملی کنار گذاشته شدن طارمی هم میره تو همون لیست ... سرباز تیم ملی نباید زبون دراز باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس