خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال به شدت مورد استقبال مردم در سراسر جهان قرار گرفته است. سرمایه گذاری در این بازار از بهترین نوع سرمایه گذاری در این زمان محسوب می‌شود. برای معامله در این بازار و استفاده از تمام خدمات مربوط به ارزهای دیجیتال از معامله در بازار ارزهای دیجیتال تا ذخیره دارایی در کیف پول‌های الکترونیکی در صرافی های آنلاین صورت می‌گیرد.

بیت سرور: تریدرها دیگر نگران مسدود شدن اکانت شان در صرافی ها نباشند!!

ترید چیست و به چه کسی تریدر می‌گویند؟

به معاملات یا همان خرید و فروش ارز های دیجیتال در بازار های مالی را ترید می‌گویند، در واقع ترید به معنی معامله است و یکی از پر کاربردترین مفاهیم دنیای اقتصاد است. تریدر به اشخاصی می‌گویند که در بازار های ارز های دیجیتال برای خود و یا به نمایندگی افراد دیگر به معامله و خرید و فروش می‌پردازند.

مزیت‌های ترید کردن در بازار های مالی ارز های دیجیتال

 معاملات ارزهای دیجیتال که یکی از بهترین روش های کسب سود و حفظ سرمایه در وضعیت ناپایدار اقتصادی است مزیت های زیادی دارد که مورد آن عبارت‌اند از:

· درصد سوددهی بسیار بالا

· عدم محدودیت زمانی و مکانی و تحصیلی برای تریدر ها

· عدم نیاز به امکانات و شرایط خاص

· شروع معاملات با سرمایه دلخواه

· تنوع زیاد در انتخاب ارزها و صرافی ها

در کنار تمام مزیت هایی ترید کردن در بازار های ارز دیجیتال دارد معایب و ریسک هایی هم دارد، که یک تریدر کار بلد و با مهارت می‌تواند تا حد بسیار زیادی از خطرات ترید در این بازار جلوگیری کند.

خطرات بزرگی که تریدرها را تهدید می‌کند!

ترید کردن در بازار ارزهای دیجیتال ریسک بالایی دارد. از این رو تریدرها متحمل استرس زیادی می‌شوند؛ اما با داشتن مهارت کافی و اطلاعات جامع و گسترده می‌توانند حجم ریسک معاملات خود و استرس خود را کاهش دهند. یکی از خطرات بزرگی که هر لحظه تریدرهای ایرانی را تهدید می‌کند، بلاک شدن حساب کاربری آنها در صرافی‌ها و از دست رفتن تمام دارایی آنها است؛ زیرا اکثر صرافی‌ها همچون صرافی‌های معروف بایننس، کوکوین، یونی سواپ، هات بیت و... فعالیت کاربران ایرانی را تحریم کردنده‌اند.

به دلیل تحریم هایی که علیه کشور ایران صورت گرفته است، نه تنها بسیاری از صرافی‌های آنلاین بلکه بانک‌های خارجی و سایت‌های خارجی دسترسی کاربران ایرانی با آی‌پی ایران را مسدود کرده‌اند، از این رو بهترین و مطمن ترین روش حل این مشکل بزرگ برای ترید مطمن و راحت برای تریدرهای ایرانی استفاده از آی‌پی ثابت برای ترید است.

برای مثال تریدرها در صرافی هایی مثل کوکوین، به آی پی ثابت برای کوکوین نیاز دارند تا بتوانند با امنیت کامل در این صرافی فعالیت کنند. هات بیت نیز یکی دیگر از صرافی های ارز دیجیتال است که کاربران برای فعالیت در آن، به آی پی ثابت هات بیت نیاز خواهند داشت.

آی پی ثابت چیست؟ کاربرد آن برای ترید چیست؟

آی‌پی یا همان آدرس اینترنتی کد شناسایی هر سیستمی است که در بستر اینترنت فعالیت دارد و با دیگر سیستم‌ها در ارتباط هستند. تغییرموقعیت جغرافیایی و اتصال به شبکه های اینترنتی مختلف و یا استفاده از وی‌ پی ان ها باعث تغییر آدرس اینترنتی(آی‌پی) می‌شود که موجب به خطر افتادن اطلاعات سیستم‌ها می‌شود.

با خرید آی ‌پی ثابت ترید و یا همان سرور مجازی مطمن‌ترین روشی است که تریدرهای ایرانی می‌توانند با خیالی آسوده به ترید در صرافی‌هایی مانند بایننس و فارکس و... بپردازند و ریسک معاملات خود را تا حد زیادی کاهاش دهند.

تهیه آی پی ثابت ترید از بیت سرور

بیت سرور یکی از معتبرترین  وب سایت‌ها در زمینه خدمات آی پی ثابت ترید می‌باشد و در کنار سایت‌های بزرگی مثل ایران سرور، پارس پک و پارس وی دی اس، بیت سرور یکی از شرکت‌هایی است که با بیش از 4 سال سابقه خدمات سرور مجازی ترید ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای تهیه سرور مجازی ترید به سایت bitserver.in مراجعه کنید و یا با شماره 07191301442 تماس حاصل فرمائید.

منبع: bitserver


این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس