کد خبر 1297430
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
ورود هواداران به ورزشگاه همچنان در ابهام/نوروزی: فدراسیون‌ها باید شرایط حضور را فراهم کنند

رئیس فدراسیون پزشکی - ورزشی گفت: سامانه هوشمند وزارت بهداشت تا بیستم آماده می‌شود اما فدراسیون‌ها باید خودشان ساز و کار حضور تماشاگران را فراهم کنند.

به گزارش مشرق، غلامرضا نوروزی درباره ورود هواداران به استادیوم اظهارداشت: من از خبرگزاری‌ها و دوستان صدا و سیما گلایه دارم که وقتی اتفاق خوبی می‌افتد چرا کنکاش می‌کنند که این اتفاق خوب رخ داده است. 

رئیس فدراسیون پزشکی- ورزشی گفت: وزارت بهداشت به دنبال این است با تلاش‌هایی که صورت گرفته به ویژه واکسیناسیون، وضعیت جامعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به وضعیت طبیعی و نرمال برگردد. بخشنامه‌ای امروز و فردا دریافت می‌کنیم مبنی بر اینکه افراد می‌توانند به باشگاه‌ها و اماکن ورزشی مراجعه کنند، حالا این مراجعه می‌تواند برای ورزش یا دیدن مسابقات به عنوان تماشاگر باشد. 

بیشتر بخوانید:

ابهامات بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها

نوروزی ادامه داد: فوتبال ساز و کار خودش را دارد چون قوانین این رشته متفاوت است. در بازی با کره جنوبی شاهد بودیم منعی برای حضور تماشاگران وجود نداشت اما یکسری مسائل وجود دارد که باید دیده شود مثل بلیت فروشی، چون حضور تماشاگران فوتبال با سایر رشته‌های ورزشی تفاوت دارد. ما آرزو داریم تماشاگران خیلی راحت در ورزشگاه ها حضور داشته باشند. 

وی درباره اینکه الان همه باشگاه‌ها باز هستند، خاطرنشان کرد: خیر اینطور نیست مانند زورخانه‌ای به خاطر فضای بسته‌ای که داشتند باز نبودند. با رعایت پروتکل‌ها و کنترل کارت واکسن باشگاه‌ها فعالیت می‌کنند. 

رئیس فدراسیون پزشکی در ارتباط تلفنی با شبکه سوم سیما در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه تماشاگران فوتبال باید کارت دیجیتال داشته باشند و فکر می‌کنید از چه زمانی آنها بتوانند وارد ورزشگاه شوند، تصریح کرد: وزارت بهداشت گفته سامانه هوشمند تا بیستم آماده می‌شود در این صورت مشکلی از سوی وزارت بهداشت نیست و فدراسیون‌ها باید برای رشته‌های خود ساز و کار لازم را فراهم کنند تا بتوانیم شاهد حضور تماشاگران در سالن ها و ورزشگاه ها باشیم. امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد چون شرایطی که به خاطر کرونا داشتیم از نظر روحی و جسمانی تاثیر سوئی روی هم وطنان و به ویژه تماشاگران داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محراب IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    0 0
    الان اینها رو میگین اونوقت وقتی AFC و FIFA فوتبال ما رو تحریم و تعلیق کردند یه مشت پفیوز کثافت تو رجانیوز و وطن امروز و رسالت و مشرق و کیهان و تسنیم ..و..و زر میزنن که بله اسراییل در فیفا و ای اف سی نفوذ کرده ! برید خفه شین بابا نفوذ خود شما هستید که یک مشت دزد و بی لیاقت رو کردید مسئول عربستان و امارات و قطر و همه کشور های منطقه در حال صدور مجوز ورود تماشاگران به ورزشگاهها هستند اونوقت تو ایران هنوز اندر خم VAR و کرونا هستید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس