کد خبر 1297192
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
صادرات

صادرات ایران به نیجریه در ۶ ماهه نخست سال جاری حدود ۴۴ میلیون دلار بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشان دهنده رشد ۸ برابری است.

به گزارش مشرق، فرزاد پیلتن در دیدار با سفیر ایران در نیجریه در خصوص تسهیل تجارت با نیجریه، آمادگی سازمان توسعه تجارت ایران را در زمینه تبادل هیئت‌های تجاری، همکاری‌های نمایشگاهی و برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور و برقراری ارتباط بخش خصوصی با سفارت ایران در نیجریه اعلام کرد.

محمد علی بک، سفیر ایران در نیجریه  با ابراز خرسندی از روند رو به رشد صادرات از ایران به نیجریه خواستار همکاری بیشتر سازمان توسعه تجارت ایران برای هدایت و تشویق بخش خصوصی کشورمان به استفاده از ظرفیت‌های بازار بزرگ و با جمعیت ۲۲۰ میلیونی و اکثریت مسلمان نیجریه در غرب آفریقا شد.

همچنین صادرات ایران به نیجریه در ۶ ماهه نخست سال جاری حدود ۴۴ میلیون دلار بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشان دهنده رشد ۸ برابری است. از مجموع این میزان صادرات، اوره مهمترین محصول صادراتی ایران به نیجریه بوده و پس از آن نیز تایر و خمیرهای غذایی، بیسکوییت و سرنگ‌های تزریق انسانی از کالاهای مهم صادراتی ایران به نیجریه به شمار می‌روند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    0 0
    یک راهکار :::: لطفا دولت برای مرغداری ها رتبه بندی تولید ایجاد کند . و برای مرغدارها جایزه از قبیل تهیه ارزانتر دان و انرژی ارایه نماید . و لطفا رانت بازی و پارتی بازی نکند . به تولید مرغوب و زیاد ؛ دان ارزان و انرژی ارزان تخصیص دهید . مرغدار هم انگیزه پیدا می کند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس