امیرآشتیانی: آماده همکاری صنعتی با بخش‌­های دولتی و خصوصی هستیم

وزیر دفاع گفت: بسترهای موجود در وزارت دفاع امکان حمایت از تولید اقلام اساسی مورد نیاز مردم را فراهم می‌کند و در این زمینه آماده همکاری صنعتی و فناوری با بخش‌های دولتی و خصوصی هستیم.

به گزارش مشرق، نشست مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رؤسای سازمانهای عقیدتی سیاسی ، حفاظت اطلاعات و همچنین مدیران عامل سازمانهای وزارت دفاع در ستاد وزارت دفاع برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

لازمه قدرت و قوی شدن ایران چیست؟

امیر آشتیانی در این نشست با تأکید بر انتقال تجارب صنعت دفاعی به حوزههای غیر نظامی در راستای کمک به توسعه اقتصادی کشور گفت: طی این سال‌ها وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با استفاده از سرریز دانش و فناوری‌های دفاعی به بخش‌های غیر نظامی و بویژه بخش خصوصی کمک‌های شایانی را به توسعه صنعت کشور همانند صنایع هوایی، دریایی، خودروسازی، خواهد کرد.

وی افزود: بسترهای موجود در وزارت دفاع اعم صنعت و و فن آوری امکان حمایت از تولید اقلام و محصولاتی که نیاز اساسی مردم است را فراهم می کند و در این زمینه آماده همکاری صنعتی و فن آوری با بخش های دولتی و خصوصی هستیم.

وزیر دفاع با اشاره به مسئله اقتصاد مولد و درون زا به عنوان یکی از اولویت های اصلی، گفت: حمایت و تعامل مجلس شورای اسلامی با وزارت دفاع، قطعا در پیشبرد اهداف دفاعی اقتصادی و ملی کشور، مؤثر خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس