کشور فلسطین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , جنبش جهاد اسلامی , نوار غزه ,

منابع فلسطینی گزارش دادند که دادگاه نظامی غزه امروز احکامی را در ارتباط با جاسوسان رژیم صهیونیستی صادر کرده است.

به گزارش مشرق، دادگاه نظامی غزه، ظهر امروز (سه‌شنبه)، اعلام کرد که دو تن از جاسوسان رژیم صهیونیستی را به اعدام محکوم کرده است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری «فلسطین الان»،‌ دادگاه نظامی غزه اعلام کرد که در راستای عمل به وظایف خود در حفظ جامعه فلسطین و مقابله با جاسوسان رژیم صهیونیستی احکامی صادر کرده است.

بیشتر بخوانید:

حماس جدایی غزه از قدس و کرانه باختری را نمی‌پذیرد

بر اساس این گزارش، امروز سه حکم اعدام در دادگاه نظامی غزه صادر شده است که دو مورد آن مربوط به جاسوسان رژیم صهیونیستی بوده است.

طبق این گزارش، دادگاه نظامی غزه اعلام کرد که با استناد به نص قانون محاکمات کیفری انقلاب مصوب سال ۱۹۷۹ میلادی و تدابیر کیفری شماره ۳ مصوب سال ۲۰۰۱، حکم اعدام دو جاسوس رژیم صهیونیستی را صادر کرده است.

دادگاه نظامی غزه همچنین اضافه کرد که ۱۱ حکم زندان بین چهار تا پانزده سال برای چند جاسوس دیگر و همچنین تاجران مواد مخدر صادر شده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که ششم ماه جاری نیز دادگاه نظامی غزه اعلام کرد که شش حکم اعدام علیه جاسوسان رژیم صهیونیستی صادر کرده است.

دادگاه نظامی نوار غزه، فروردین ماه سال جاری نیز حکم اعدام یک جاسوس را صادر کرد. دستگاه نظامی نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که متهم «ب،ج» بر خلاف نص ماده ۱۴۴ قانون مجازات فلسطین صادره در سال ۱۹۷۹، اقدام به همکاری اطلاعاتی با یک دستگاه خارجی متخاصم کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس