«آکادمی امروز» تلاش می کند دسترسی همه‌ی دانش آموزان ایران را به مشاوران تخصصی آموزشی ساده کند.

  دکتر ایروانی مهم‌ترین ویژگی «منتورینگ آنلاین» را دسترسی همیشگی و دائمی دانش‌آموزان به خدمات مشاوره‌ای می‌داند. به عبارتی هر زمان دانش‌آموز با چالشی در مسیر آموزشی خود مواجه شود به مشاور یا راهنمای خود دسترسی دارد؛ مشخصه‌ای که با بهره‌گیری از ظرفیت عظیم تکنولوژی به دست آمده است.

«آکادمی امروز» می تواند ساختار مشاوره کنکور در ایران را متحول کند؟

فرایند کنکور در کشورما روز به روز پیچیده و البته تخصصی‌تر می شود. و دسترسی تمام دانش‌آموزان ایران به دریافت مشاوره های تخصصی، نیازی غیرقابل انکار است.

همین مساله، «آکادمی امروز» را بر آن داشت که برای همراهی دانش‌آموزان در مسیر آموزش، تیمی حرفه‌ای از مشاوران برجسته را تشکیل دهد.

واقعیت تلخ ماجرا این است که در حال حاضر بسیاری از شهرهای کشور ما خصوصا در مناطق محروم، هیچ گونه دسترسی به مجموعه‌های مشاوره آموزشی ندارند؛ از طرف دیگر مشاوران برتر کشور، همه در شهرهای بزرگ متمرکز هستند. در این شرایط، «آکادمی امروز» تلاش می کند با استفاده از ظرفیت تکنولوژی روز، دسترسی دانش آموزان همه شهرها و مناطق ایران را به حرفه ای ترین مشاوره‌های آموزشی و کنکور فراهم کند.

وجه مشترک اعضای تیم مشاوره «آکادمی امروز» چیست؟

دکترایروانی در این رابطه می‌گوید: «اعضای تیم منتورینگ آنلاین که به دانش آموزان مشاوره های حرفه‌ای ارائه می کنند، همه از رتبه‌های برتر کنکور سراسری هستند؛ اما این کافی نیست. بلکه آن‌ها متخصص مشاوره هستند و به دانش روز دنیا مسلط هستند؛ همچنین ما در مجموعه همیشه در حال یادگیری هستیم؛ و از اساتید حرفه‌ای و یا دوره‌های تخصصی این زمینه، برای دریافت جدیدترین متدهای مشاوره ای و روانشناسی دنیا استفاده می‌کنیم.»

در «منتورینگ آنلاین» برجسته ترین مشاورها، دانش‌آموزان را در مسیر آموزشی و کنکور همراهی می‌کنند. اما این همراهی به معنای وابسته کردن دانش‌آموز نیست؛ بلکه «آکادمی امروز» تلاش می‌کند علاوه بر همراهی همیشگی در این مسیر پرچالش، آموزش‌های اساسی را نیز به آن‌ها ارائه دهد تا بتوانند نه تنها در فرایند تحصیل و کنکور، که در وجوه مختلف زندگی، مسیر رسیدن به موفقیت را برای خود طراحی کنند.

مهم ترین ویژگی «منتورینگ آنلاین»

«آکادمی امروز» می تواند ساختار مشاوره کنکور در ایران را متحول کند؟

دکتر ایروانی مدیرعامل «آکادمی امروز» در همین رابطه می‌گوید: «وقتی ما می‌خواهیم همراه تمام دانش‌آموزان ایران بزرگ باشیم، چاره ای جز این نداریم که از به روزترین بسترهای تکنولوژی استفاده کنیم؛ به عبارتی ساده‌ترین و البته بهترین راه برای پیوند میان جمعیت بزرگ دانش آموزی ایران، با تیم بزرگ مشاوران آکادمی امروز، استفاده از بستر تکنولوژی است.»

آکادمی امروز تلاش می کند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم تکنولوژی و گرد هم آوردن مجموعه‌ای از نخبگان مشاوره ای کشور، دسترسی دانش‌آموزان ایران را به خدمات مشاوره آموزشی تسهیل کند، و در جهت برقراری عدالت آموزشی گام بردارد.

برای آشنایی بیشتر با فعالیت های این مجموعه می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

www.emrooz.net


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس