قیمت برق نمیاه مصرف برق نمایه قبض برق

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت قبوض برق بسیار بالا رفته و ۴ برابر کردن قیمت برق جفا در حق مردم است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری به وزیر نفت، گفت: قیمت گاز صنعت سه برابر و اکنون به یک مصیبت تبدیل شده است. باید هر چه سریعتر تدبیر کنید تا مانند برق برای مصرف خانگی دچار مشکل نشویم.

بیشتر بخوانید:

هزار میلیارد تومان به نام مردم به کام رانت‌خواران

وی بیان کرد: قیمت قبوض برق بسیار بالا رفته است، مردم مشکل دارند و ۴ برابر کردن قیمت برق جفا در حق مردم است و باید فکری به حال مردم شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور، گفت: گزینه‌ای که برای وزارت آموزش و پرورش انتخاب می‌کنید یا باید شخصیت امتحان‌ پس داده‌ای باشد که بعد از معرفی‌ وی به مجلس، بهجت و خوشحالی در بدنه این وزارتخانه به وجود بیاید و مورد استقبال در مجلس قرار بگیرد و یا اینکه گزینه‌ای از درون خود این وزارتخانه باشد.

ذوالنوری تاکید کرد: فرهنگیان معرفی شخصی غیر از بدنه این وزارتخانه را توهین و تحقیر نسبت به خود می‌دانند. ما گزینه‌های قوی فراوانی داریم و توقع نبود چنین شخصیتی به عنوان وزیر آموزش و پرورش معرفی شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    3 2
    تمام دولتها دستشان در جیب مردم است
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    2 0
    نمی دانم کسانی که با گران کردن نرخ مایتاج مردم به عاقبت کار خود فکر نمی کنند کاری نکنید که با گران کردن زندگی مردم پشتیبانی آنان را از دست بدهید و آه مظلوم بلند شود
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    0 3
    برق باید گران باشه ولی به جاش یارانه برق بیشتر بشه تا کسی که برق کمتری مصرف میکنه از یارانه بهره مند بشه
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    0 0
    جفا درحق مردم ضعیف پرداخت حق انها به مصرف کنندگان پر مصرف است تامقداری متوسط مصرف برق یارانهای مابقی باید به نرخ تولید محاسبه شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس