درخواست تعدادی از نمایندگان برای علنی شدن رای‌گیری طرح شفافیت

جلال رشیدی کوچی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از جمع‌آوری امضا برای علنی شدن رای‌گیری طرح شفافیت آرای نمایندگان خبر داد.

به گزارش مشرق، جلال رشیدی کوچی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جمع‌آوری امضا برای علنی شدن رای‌گیری طرح شفافیت‌ آرای نمایندگان گفت: بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس،  نمایندگان می‌توانند با جمع‌آوری امضا خواستار علنی شدن رای‌گیری یک طرح را داشته باشند.

وی افزود: بر همین اساس بنده به همراه جمعی دیگر از نمایندگان با جمع‌آوری امضا از در صحن مجلس در تلاشیم تا با رساندن امضاها به حد نصاب قانونی، زمینه رای‌گیری طرح شفافیت آرای نمایندگان به شکل علنی را فراهم کنیم.

رشیدی خاطرنشان کرد: پس از اینکه کار جمع‌آوری امضا به پایان رسید، درخواست آن تقدیم هیئت رئیسه خواهد شد و اعضای این هیئت هستند که در نهایت تصمیم می‌گیرند که رای‌گیری به شکل علنی انجام شود یا خیر.  

عضو هیئت رئیسه مجلس عنوان کرد: تاکنون حدود ۳۵ امضا برای علنی شدن رای‌گیری طرح شفافیت آرای نمایندگان جمع‌آوری شده و انتظار می‌رود با توجه به اینکه بسیاری از نمایندگان خواستار علنی شدن رای‌گیری برای این طرح هستند، تعداد قابل توجهی امضا برای این موضوع جمع‌آوری شود. 

طرح شفافیت آراء نمایندگان ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    0 0
    مثه صورتجلسه محله مونه .بیارین منم امضاش کنم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس