کد خبر 1296837
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹
نتانیاهو: ایران به خوبی می‌داند ما ضعیف هستیم

در ادامه حملات نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به نخست وزیر فعلی این رژیم، نتانیاهو گفت: امروز ایران به خوبی می‌داند که ما ضعیف هستیم.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی که همچنان نمی‌تواند خشم خود را از شکست در مقابل ائتلاف بنت ـ لاپید پنهان کند، بار دیگر به شدت به این کابینه تاخت.

روزنامه یسرائیل هیوم در تارنمای خود در این باره نوشت: رهبر مخالفان دولت شامگاه دوشنبه به شدت به نخست وزیر حمله کرده و اعلام کرد نفتالی بنت ضعیف و خاموش است و تمامی رهبران جهان او را اصلا به حساب نمی‌آورند، چون می‌دانند که او صرفا یک عروسک در این ساختار است.

نتانیاهو که در یک نشست عمومی و بنا به درخواست ۴۰ عضو کنست مخالف ائتلاف حاکم سخن می‌گفت افزود: امروز ایران به خوبی می‌داند که ما ضعیف هستیم، تا یک ماه دیگر ایران به مذاکره هسته‌ای با کشورهای ابرقدرت جهانی باز خواهد گشت و این امر خطری حیاتی برای امنیت اسرائیل است.

وی در بخش دیگری از این سخنرانی خود در همین رابطه خطاب به بنت گفت: بجنگید، افکار عمومی را علیه این توافق خطرناک بسیج کنید، اما شما فقط سر خود را پایین می‌اندازید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    0 0
    خدا کنه تا یک سال توافق طول بکشه و اما خیلی پیشرفت کنیم تا و ترامپ بفهمید با کی طرفید تحریم که اینا برنمیدارن
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    0 2
    مرگ بر اسراییل.
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    0 0
    نانا نیاهو تنها حرف راستت همین بود. حالا برو به درک
  • سید عبدالله قریشی بوکانی IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    0 0
    یابوی بدبخت، همه شما عروسکهای این سیستم هستید . شماها رده های پایین لژ فراماسونری بدون اجازه اربابان خودتون اجازه آب خوردن ندارید و برای ایفای نقش به بهانه سرزمین خیالی موعود به اینجا مامور شده اید . وای به روزی که گلوی تک تک شما زیر پوتین سربازان سپاه و مقاومت به خرخره بیفتد ...
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    1 0
    مردک ابله شما صهیونیست ها اصلا عددی نیستید!
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    0 0
    خطاب به نتانیاهو: نگفتند بادمجان فقط میل کن __شکم را روان مثل یک سیل کن __کمی هم فسنجان بیفزا بر آن ___مباش هیچگه در حیات چون کران __ بمان تا بنوشانیمت شوکران __نه تنها به تو بر همه نوکران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس