سفر رئیس سازمان حج و زیارت به سوریه برای ازسرگیری سفرهای زیارتی

رئیس سازمان حج و زیارت در رأس هیئتی به منظور برنامه‌ریزی نهایی و از سری گیری مجدد سفرهای زیارتی به سوریه در قالب کاروان عازم سوریه شد.

به گزارش مشرق، علیرضا رشیدیان و هیئت همراه شامگاه یکشنبه ۱۶ آبان وارد دمشق شدند و در بدو ورود مورد استقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه، معاون وزیر سیاحه و گردشگری سوریه و رئیس دفتر وزیر اوقاف سوریه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

پیگیری برقراری سفرهای زیارتی به سوریه

رشیدیان قرار است در این سفر مقدمات لازم برای از سرگیری اعزام کاروان‌های زیارتی ایران به سوریه و زیارت حرم مطهر حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) را در دیدار با مقامات مربوطه این کشور نهایی کند.

از سویی پیش از این پیگیری‌ها، اقدامات اولیه لازم برای از سرگیری سفرهای زیارتی انجام شده و دستورالعمل‌های بهداشتی تدوین شده نیز از طریق وزارت امور خارجه کشورمان برای مقامات سوریه ارسال شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    0 3
    با توجه به شرایط وخیم اقتصادی مردم آیا این سفر سیاحتی زیارتی ثواب داره تا واجب باشه به مستحب نمی رسه آیا مسولان سازمان حج و زیارت درکی از وضعیت مردم دارند یا بیخیالند؟؟؟
    • گمنام IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      1 0
      جوری اولش نوشتی سیاحتی..! از سوریه چیزی برای سیاحت نمونده، هرکی هم وسعش نمیرسه نمیره. شما که با گذاشتن اینجور کامنتا پول خوبی به جیب میزنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس