صادرات نمایه

نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی گفت: کالاهایی که در انبارهای سازمان اموال تملیکی وجود دارد، شامل کالاهای غیرمنقول و منقول می‌باشد که ارزش آن‌ها به هزاران میلیارد تومان می‌رسد.

به گزارش مشرق، عباس پوریانی نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی با اشاره به وضعیت نابسامان انبارهای سازمان اموال تملیکی و بازدید اخیر رئیس قوه قضاییه از انبار مرکزی سازمان اموال تملیکی استان تهران اظهار کرد: کالاهایی که در انبارهای سازمان اموال تملیکی وجود دارد، شامل کالاهای غیرمنقول و منقول می‌باشد که ارزش آن‌ها به هزاران میلیارد تومان می‌رسد و متاسفانه شاید ۱۰ الی ۱۲ سال است که در انبارها مانده‌اند.

وی تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده، پرونده‌هایی پیرامون کالاهای موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی در سازمان تعزیرات یا در دادگستری تشکیل شده و منجر به صدور رأی شده، اما متأسفانه ضعف‌های مدیریتی باعث شد که کالاها در انبارها بمانند.

نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی با اشاره به اشراف و همچنین عزم جزم رؤسای قوای قضاییه و مجریه برای ساماندهی وضعیت کالاها در انبارهای سازمان اموال تملیکی، گفت: پس از صدور دستور ریاست قوه قضاییه و تعیین ضرب‌الاجل از ناحیه ایشان برای ساماندهی انبارهای سازمان اموال تملیکی، یک اکیپ ۱۲ نفر از جانب ستاد اموال تملیکی در انبارهای استان تهران برای ساماندهی مستقر شدند.

پوریانی با بیان اینکه کالاهایی که در انبارهای سازمان اموال تملیکی وجود دارد دو نوع هستند، تصریح کرد: بخشی از کالاهای موجود در انبارها، مربوط به کالاهای متروکه است و بخشی دیگر مربوط به کالاهای قاچاق مکشوفه است؛ مشکلات ما در خصوص کالاهایی است که به عنوان قاچاق کشف شده و از سوی یگان‌های کاشف در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار داده شده است.

نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی گفت: از نظر مسئولین سازمان اموال تملیکی، پرونده‌های مرتبط با کالاهای موجود در انبارها منجر به صدور رأی نشده است، اما بررسی‌های ما نشان می‌دهد که ۹۰ درصد پرونده‌های مرتبط به کالاهای موجود در انبارها منجر به صدور رأی از سوی تعزیرات و دادگستری شده است.

دانلود

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    0 3
    ایناروهرجی بایدبدهندبه صاحبانشون وبقیه روبفروشندبدهندبه فقراوکسانیکه میخوان ازدواج کنندثواب هم دارد
    • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      1 0
      دلم برات میسوزه. بشین تا بدن به فقرا
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    1 0
    انبارهای عمومی انقدر مردم‌را چپاول میکنند که ادم‌از خیر کالایش میگذره . برای ۲ کیلو فقط ۲ کیلو‌انبارداری برای دو‌ماه از من ۱/۴۰۰/۰۰۰ هزار تومان گرفتند . اگر مطلب رفع تعهدم از بانک‌نیود رهایش میکردم ارزش این ۲ کیلو‌ ۱۰۰ هزار تومن هم‌تیود. انبارهای عمومی بدون‌هبچ‌ نظارتی رها شده و‌انها هم‌هر کاری که دلشون بخواد میکنند .
    • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      1 0
      دو کیلو نیاز به انبار داره؟ دو کیلو پر هم باشه فشردش کنی میشه یه مشما گوشه خونتون هم میتونی جاش بدی
  • قربانی IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    0 0
    خدایاااااا... حالا حالاها مونده از این گندکاریها رو بشه
  • الم IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    1 0
    از ضعفی مدیریت نبوده از رندی بعضی مدیران بوده که هر سالی بتوانند مقداری اموال را بدزدند وقتی هم لیستها با اموال هم خوانی نداشته باشد معلومه که اقدام نمیکنند
  • بلوچ IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    1 0
    اکثرشون اموال مردم هستند که به عنوان قاچاق از مردم گرفته اند.
  • هادی التفاتی IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    0 0
    مشکلی دارم
  • IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    0 0
    چقدر بی مسئولیت...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس