به گزارش مشرق، کانال تلگرامی لیبانیران درباره تفاوت ملی گرایی بین طرفداران ایران و عربستان در لبنان نوشت: در حالیکه نوچه‌های عربستان و آمریکا در لبنان همیشه طرفداران مقاومت را به اجنبی پرستی و مهره ایران بودن متهم می‌کنند، خودشان همیشه نوکر اجنبی بوده و ملی گرایی برایشان شعاری بیش نیست. خصوصا هنگام جنگ و اشغال کشور و خطرات امنیتی و نظامی همیشه غیب می‌شوند.

اما مقاومت و طرفداران آن که برای آزادی و استقلال لبنان از جان و مال خود دریغ نکرده‌اند با عمل، ملی گرایی را معنا کرده‌اند.

در نظرسنجی طرفداران مقاومت که در مسابقه بین ایران و لبنان کدام را تشویق می‌کنید عمدتا گفته‌اند لبنان. یکی گفته بود همیشه حامی ایران هستم بجز این مسابقه فوتبال.

اما تصویر سمت راست مربوط به نماینده پارلمان لبنان از جریان المستقبل است که در مسابقات مقدماتی جام جهانی به جای تشویق تیم کشورش حامی تیم عربستان بود!

تفاوت ملی گرایی بین طرفداران ایران و عربستان در لبنان

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    8 1
    جالبه، وقیحان هر کشور غربگرا میشوند :)
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    4 0
    خاک عالم توسرهرکی نوکری وهابیون بکنه ک خودوهابیون تاکمر خم هستن ودرحال نوکری اسراییل وغرب.. نوکر درنوکرمساویست باخودفروشی ونهایتش تن فروشی... باحزب الله وایران باشیدسروری کنیدومستقل ازهرخونخواری زندگی کنید ظلم پایان یافتنیست...
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    2 0
    خائن به وطن همه جا است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس