به گزارش مشرق، عبدالله گنجی فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ‏از این مرد بی دلیل خوشم می آمد.گفتم دلایلش را هم پیدا کنم بهتر است.دلیل کاوی ام این شد که او مکتب گرایی و مکتب شناسی را با هنر آمیخته است.با مختارنامه اش اهل ماهواره را جذب و با شاهکار امام علی تاریخ صدر اسلام را سامان ذهنی داد و..

روز بزرگداشت ‎سلمان فارسی گرامی باد.

مردی که با فیلم‌هایش تاریخ صدر اسلام را سامان ذهنی داد

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    34 2
    سلام. خداوند ان شاءاللّٰه به خدمت گذاران اسلام در هر کجا و هر لباسی که هستند خیر کثیر دنیا و آخرت عنایت بفرماید.
    • آدریان دریا IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      2 16
      متاسفانه از علیرضا شجاع نوری این بازیگر هتاک استفاده کرده که خاطره تلخی برای حزب اللهی هاست.نمیدونم هرچی باشه شریفی نیا انتخاب بازیگرهاش بی نظیره نمیدونم ازش استفاده شده یا نه.
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    10 12
    سلام برای اقای میر باقری احترام زیادی قائل هستم.مختار نامه یه شاهکار فوق العاده است. هرچند هزینه زیادی کردند.ولی به نظرم خیلی خیلی ارزش داشت. دیالوگهای گفته شده محشر بود.اوج هنرمندی ودرایت واداکردن حق مطلب. مطمئن هستم سریال سلمان فارسی ایشون هم فو ق العاده است. به نظرم ایشون تو سریال سازی یه جور فریب دشمن انجام می دهند.یه موضوع فرعی انتخاب می کنند.واز دامنه به قله موضوع نگاه می کنند.از موضوع مختار نامه به قیام کبیر امان حسین نگاه کردن.خیلی بهتره تا مستقیم به موضوع کربلا بپردازی ونتونی حق مطلبو ادا کنی.در سلمان فارسی هم همینطورومعصومیت از دست رفته .در پرداختن به حواشی بهتر می شه حق مطلب اصلی رو ادا کرد. اگه سلحشور هم مستقیم به داستان حضرت موسی نپرداخته بود.بهتر بود.اینطوری صحیونیستها رو هشیار کردن.جالب نبود.هم خودشوترور بیولوژیک کردند وهم جمال شورجه رو. خدا به حاتمی کیا رحم کنه.
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    8 9
    دريغ از يك فيلم و سريال از تاريخ باشكوه ايران!!!!
    • Saheb IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
      0 0
      بله باید در این موردم فیلم ساخته بشه کم کاری از خیلیاس
  • کوروش IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    12 0
    خب این همه دلیل آوردی. این که نشد بی دلیل
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    12 4
    هنرمندان اصیل ارام و بی صدا به وطن خدمت می کنند و اثرشان بیشتر از خودشان معروف است هنرمندان تازه به دوران رسیده با هوچی گری و خیانت به وطن، توسط دشمن اسکار می گیرند و خودشان معروف تر از اثرشان هستن و طبیعی است که فرد رفتنی است و اثر ماندنی
    • تبریزی IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      2 0
      شخص و چیزی که توسط دشمن خدا و انسانیت معروفیت پیدا کنه مشخصه که باطل هست (هم اثرش و هم خودش)
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    1 20
    با شاهگوشش هم ؟ ام ... چیز....! / باز هم سلبریتی باد کنید. باز هم.
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    24 1
    البته به عنوان کسی که تاریخ اسلام خوندم به آقای میرباقری خسته نباشید میگم ولی این دلیلی بر بی عیب بودن کارهای ایشان نیست من ضرورتهای هنری و قصه پردازی دراماتیک برای ساخت فیلم رو درک می کنم ولی در کارهایی که بر اساس وقایع تاریخی ساخته میشن نمیشه به نام دراماتیزه کردن وقایع تاریخی در اصل وقایع یا ترتیب وقوع آنها دست برد و یا برداشتهای شخصی از وقایع تاریخی را در ساخت اثر هنری دخالت داد کاری که متاسفانه در بیشتر کارهای آقای میرباقری علی الخصوص مختارنامه وجود دارد . البته نقش مشاور تاریخی در چنین آثاری بسیار مهم است تا سازندگان اثر به واسطه عدم شناخت کامل دوره تاریخی مورد نظر و یا همان دراماتیک کردن وقایع تاریخی ناخواسته به جعل یا تحریف وقایع تاریخی نپردازند که باز هم متاسفانه آقای رسول جعفریان در مشاوره تاریخی سریال مختارنامه با توجه به حجم زیاد اشتباهات تاریخی ، جابجایی وقایع تاریخی و بعضا برداشتهای اشتباه آقای میر باقری از وقایع تاریخی ، نمره قبولی نمی گیرند
    • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      3 2
      تا قبل از مختار نامه یک درصد از مردم ایران نامی مبهم از مختار و سرنوشت قاتلان اهلبیت شنیده بودند انهم در روضه ها اما الان بیش از 90 درصد مردم در هر سنی و طرز تفکری با کلیت حوادث و سرنوشت شوم اشقیا اشنایی دارندبعلاوه نکات ریز و درشت و عبرت اموز تاریخی و سیاسی حالا این وسط چهارتا مطلب تاریخی دقیق بیان نشده باشه محل اشکال اساسی نیست
    • صمد IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      0 3
      استاد، به آقای میر باقری سفارش شما رو میکنم از این به بعد از تجربیات و نظراتتون استفاده کنند. البته اگه افتخار بدین!!!!!
  • حمید ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    4 0
    میتونه سیاه نمایی کنه و جایزه اسکار هم بگیره مثل بعضی وطن فروشها. ولی به هنر واقعی جایزه اسکار نمی دهند.سیاه نمایی ووطن فروشی اونور اب هنر محسوب میشه.البته که برای گرفتن اسکا ر وغیره حمایت پشت صحنه صهیونیست و دشمنان ملت ایران ضروری است.
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    1 0
    خوب تو بساز کسی جلوت را گرفته ؟ فقط مثل نوری زاد و اون سریال ساختن مسخرش حیف و میل نکنی
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    1 1
    این تمجیدهایی که شما کردی شایسته شخصیتی بنام فرج اله سلحشور می باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس