کد خبر 1296529
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
حسن‌زاده: درخواست یک استقلالی از اسکوچیچ برای بخشش طارمی/ دلایل موفقیت شاگردان مجیدی از نگاه یک پیشکسوت

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران از اسکوچیچ خواست تا در مورد مهدی طارمی تصمیم جدیدی بگیرد.

به گزارش مشرق، رضا حسن‌زاده در حاشیه مراسم تقدیر از پیشکسوتان باشگاه استقلال اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به این مراسم دعوت شدم، البته چهره همه همبازیان سابق من تغییر کرده و واقعا بعضی از آنها عوض شده‌اند.

وی افزود: ورود آجورلو به استقلال باعث شد چنین مراسمی برگزار شود، قرار است یک هم‌اندیشی هم صورت بگیرد تا در مورد عده‌ای از دوستانمان که مشکلات دارند، مسیر خوبی انتخاب شود.

مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت این روزهای آبی‌پوشان گفت: زمانی که آجورلو به باشگاه استقلال آمد، حواشی از بین رفت، آرامش باعث شده تا تیم استقلال شرایط ایده‌آلی به دست بیاورد. خوشبختانه از چهار بازی سه برد و یک مساوی کسب شده، اگرچه ما می‌دانیم کمی ممکن است در هفته‌های ابتدایی ناهماهنگی وجود داشته باشد. طبیعتا ناآمادگی بدنی بازیکنان زیبایی فوتبال را می‌گیرد، اما امتیازی که استقلال به دست آورده، قابل توجه است.

بیشتر بخوانید:

حرف اسکوچیچ بیراه نبود

واکنش دبیرکل فدراسیون به دعوت نشدن طارمی

حسن‌زاده که سابقه عضویت در تیم ملی فوتبال ایران را دارد در خصوص دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی فوتبال گفت: اگر بخواهیم به خاطر چند مصاحبه واکنش نشان بدهیم اصلا کار خوبی انجام نشده است. الان شرایط برای صعود تیم ملی ایده‌آل است و طارمی هم یکی از مهره‌های خوب تیم ملی محسوب می‌شود. اگر این بازیکن را از دست بدهیم آسیب می‌بینیم، اما شاید با صحبت اسکوچیچ طارمی ناراحت شده است.

وی تصریح کرد: اگر یک ریش‌سفید پیدا می‌شد و مشکل را حل می‌کرد خیلی بهتر بود. من از سرمربی تیم ملی می‌خواهم به عنوان یک مربی حرفه‌ای طارمی را ببخشد تا او به تیم ملی فوتبال کشورمان برگردد.

سرمربی فصل گذشته شهید قندی یزد در خصوص اینکه پرونده این تیم به کجا کشید، گفت: فدراسیون و کمیته اخلاق شرایط را طوری پیش بردند که ما به جای مرگ به تب راضی شویم. ما آخر هم نفهمیدیم چه کسی مقصر است چون در لیگ دو ما را حفظ کردند. هر چه دنبال مقصر گشتیم کسی را پیدا نکردیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    1 0
    یعنی طارمی حاظر نیست بخاطر 80 میلیون ایرانی از مربی خودش عذر خواهی کنه . فغدراسیون باید با طارمی برخورد کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس