حسینی

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امیدواریم با تجربه، تخصص و دانشی که دکنر فیاضی دارد بتواند هم به معیشت و منزلت معلمان بپردازد و هم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را محقق کند.

به گزارش مشرق، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به سوابق مسعود فیاضی گزینه پیشنهادی تصدی وزارت آموزش و پرورش گفت: دکتر مسعود فیاضی امروز به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش از سوی رئیس‌جمهور به مجلس معرفی شد و امیدواریم هر چه زودتر در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و کمیسیون های دیگر حضور پیدا کنند و به معرفی سوابق خودشان خودشان بپردازند و برنامه‌های خود را ارائه دهند.

وی تاکید کرد: آقای فیاضی تحصیل کرده دانشگاه تهران در علوم جدید فنی و مهندسی و همین‌طور در حوزه علمیه است بنابراین هم با معارف اسلامی و هم با علوم جدید آشنایی دارد.

حسینی ادامه داد:  گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش به عنوان معلم ۷ سال کار تدریس را برعهده داشته و بحث امور پژوهشی و مسائل فرهنگی را دنبال کرده است و در تدوین کتاب های درسی و تولیدات کمک آموزشی مشارکت داشته و در مرکز پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی عضو هیئت علمی است.

معاون رئیس جمهور افزود: دکتر فیاضی در مرکز پژوهش‌های مجلس به عنوان مدیر ارشد مسئولیت داشته است و همچنین یک چهره پژوهشی و فرهنگی قلمداد می‌شود و هم به عنوان یک معلم فعالیت داشته است که امیدواریم با تجربه و تخصص و دانشی که دارد بتواند هم به معیشت و منزلت معلمان بپردازد و هم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را که مطالبه رهبر معظم انقلاب است را محقق کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    1 0
    آرزو بر جوانان عیب نیست
  • معلم ناامید IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    1 0
    انشاا...رای اعتماد نیاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس