کد خبر 1296034
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
ملاقات پنهانی مدیران منچستریونایتد با پوچتینو برای جانشینی سولسشایر

به نظر می‌رسد که سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در صدر نامزدهای جانشینی اولگنار سولسشایر در منچستریونایتد قرار دارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته (شنبه) در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه اولدترافورد در حالی با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب منچسترسیتی شد که شیاطین سرخ در اولین دربی منچستر در فصل جاری عملکرد بسیار ضعیفی از خود برجای گذاشت. اولگنار سولسشایر که تیمش اخیراً شکست‌های سنگینی مقابل تیم‌های لسترسیتی و لیورپول هم تجربه کرده بود، حالا با شکست شب گذشته دوباره شایعاتی در خصوص احتمال اخراج شدنش از سمت سرمربیگری منچستریونایتد برسر زبان‌ها افتاده است.

نشریه «اکسپرس» انگلیس با انتشار گزارشی مدعی شد؛ خانواده گلیرز مالک باشگاه منچستریونایتد که از سوی هواداران منچستریونایتد بابت وضعیت کنونی این تیم تحت‌فشار هستند، ملاقاتی پنهانی با مائوریسیو پوچتینو داشته‌اند. به نظر می‌رسد گلیزرها این سرمربی آرژانتینی را که در حال حاضر هدایت پاری‌سن‌ژرمن را برعهده دارد و شایعه اخراجش هم مطرح است، به عنوان جانشین سولسشایر در نظر دارند.

بیشتر بخوانید:

واکنش سولسشر به اخراج احتمالی از منچستریونایتد

منچستریونایتد در دو فصل اخیر با اولگنار سولسشایر پیشرفت‌هایی داشته است اما نتایج و عملکرد این تیم نشان می‌دهد که هنوز قادر به رقابت با تیم‌هایی همچون چلسی، منچسترسیتی و لیورپول نیست. از براندن راجرز سرمربی فعلی لسترسیتی، زین‌الدین زیدان سرمربی پیشین رئال مادرید و اریک تن‌هاخ سرمربی فعلی آژاکس به عنوان دیگر گزینه‌های جانشینی این مربی نروژی در منچستریونایتد یاد شده است.

پیش از این رسانه‌های انگلیسی گزارش داده بودند که سولسشایر با حمایت جمعی از مدیران باشگاه منچستریونایتد از جمله سرالکس فرگوسن، سه بازی (تاتنهام، آتالانتا و منچسترسیتی) فرصت دارد تا جایگاه خود در این تیم را حفظ کند. شیاطین سرخ در این سه بازی یک برد، یک تساوی و یک شکست را تجربه کردند و حالا به نظر می‌رسد این مربی نروژی جایگاهی کاملاً متزلزل دارد.

منچستریونایتد در حال حاضر با ۱۷ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد و با چلسی صدرنشین ۹ امتیاز اختلاف دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس