سرانجام نامعلوم ۱۸ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ در طرح تفحص مجلس مشخص می‌شود

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: در طرح تحقیق و تفحص از نحوه تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی، سرانجام نامعلوم ۱۸ میلیارد دلار ارز یارانه‌ای مشخص خواهد شد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب طرح تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد دولت در اجرای قانون تامین کالای اساسی مردم و تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی در مجلس، گفت: ارز دولتی پرونده طولانی دارد و از همان زمان که به ارز جهانگیری معروف شد، تعداد بسیاری این ارز را دریافت کرده و حتی کالای اساسی وارد نکردند. حدود ۱۸ میلیارد دلار با قیمت‌های مختلف ارز یارانه‌ای دریافت و در بازار آزاد فروختند و یا کالا وارد کرده و با نرخ آزاد فروختند و یا کلا کالایی وارد نکردند.

بیشتر بخوانید:

ارز ترجیحی با بازار اقلام اساسی چه کرد؟

وی در همین راستا افزود: براین اساس این موضوع نیاز به یک تحقیق و تفحص جامع دارد تا مشخص شود، چه کسانی این ارز را دریافت کرده اند و آیا طبق تعهد خود عمل کرده‌اند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

استدلال مخالفان و موافقان دلار ۴۲۰۰ چیست؟

نماینده مردم تبریز تصریح کرد: نهادهای نظارتی مانند دیوان محاسبات و یا سازمان بازرسی در بسیاری اوقات این مسایل را بررسی می‌کنند، اما اکنون مجلس به عنوان پشتیبان وارد این کار شده تا گزارش‌های متقن و دقیقی که به دستش می‌رسد را تجمیع کرده و به دستگاه قضایی ارسال کند.

حجت الاسلام میرتاج‌الدینی تصریح کرد: در طرح تحقیق و تفحص از نحوه تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی، سرانجام نامعلوم ۱۸ میلیارد دلار ارز یارانه‌ای مشخص خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    1 0
    هر وقت سرنوشت دکل نفتی . شهرام جزایری و......... معلوم شد این هم معلوم میشود
  • بختیاری IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    دلیل تاخت و تاز و ناله های توئیتری چــــــــیـــــــچـــــــو و فـــــــرانـــــــکـــــــوی قشنـــــــگ کـــــــلام برعلیه قوه قضائیه مشخص شد.انشاالله بزودی از بزرگ تا کوچک این تـــــــاجـــــــداران حـــــــجـــــــری که اموال ملت را به تاراج بردند محاکمه و به اشد مجازات محکوم کنند. درود و رحـــــــمـــــــت خـــــــدا بـــــــر پـــــــدر و مـــــــادر آقـــــــای رئیســـــــی و اژه ای
  • DE ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    سرانجام نامعلوم ۱۸ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی مشخص میشود.عجب بالاخره جهانگیری مجبور به اعتراف خواهد شد‌. بابا کلی نقشه کشیده بودن الان کلی ها در خارج از کشور با این ارز شرکت زده اند و‌مدیران و بر و بچ آنها را سوری و ثوری و زوری استخدام این شرکتها کرده اند تا بتوانند اقامت و‌تابعیت دوگانه بگیرن بعد شما هووویجوری میخوای این چیده مان را به هم بزنی!! اشکها ریخته شده خانه ها خراب شده دلها شکسته شده ملتی بیچاره شدند تا این ۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیارد دلارها و ۶۵ تن طلاها جمع شده تا بین رفقا تقسیم بشه. حالا میگی برگردونن خب بعد تکلیف این همه خانواده مدیرها که هنوز تابعیت اونها درست نشده و طول اقامتشون در خارج به حد نصاب نرسیده چی؟ تازه دهها میلیون این پول را هم باهاش کار میکنند‌ و دست بدست میدهند و اقامت میگیرن....خیلی مافیایی شد نه؟ . به جان جان کریه درست میگم. شیطان در مقابل اینها کم میاره احساس میکنه خودش مهد کودکیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس