موتو E۳۰ موتورولا

طبق گزارش منتشرشده، موتو E۳۰ دارای ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است و از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد.

به گزارش مشرق، موتو E۲۰ و موتو E۴۰ چندی پیش معرفی شدند و اکنون موتو E۳۰ جدیدترین گوشی موتورولا محسوب می‌شود که بی‌سروصدا در سایت موتورولا اسلواکی و شرکت خرده‌فروشی آلدی (Aldi) در بلژیک مشاهده شده است. موتو E۳۰ به‌جز چند محدودیت مهم، اساسا از سخت‌افزار موتو E۴۰ بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید

موبایل ۱۶۰ دلاری چینی در آمریکا عرضه شد

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، موتو E۳۰ درست مانند موتو E۲۰ از نظر نرم‌افزاری مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۱۱ گو خواهد بود که درواقع نسخه‌ای تضعیف شده از اندروید ۱۱ محسوب می‌شود. افزون‌براین دارای ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است؛ البته شباهت‌های این دو گوشی به‌ این موارد ختم نمی‌شود.

موتورولا Moto E۳۰ از همان تراشه‌ی Unisoc T۷۰۰ مانند موتو E۴۰ استفاده می‌کند؛ هرچند که از مزایای رم ۴ گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید ۱۱ برخوردار است. هرسه مدل دارای صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی IPS LCD با وضوح تصویر +HD هستند؛ اما صفحه‌نمایش‌های E۳۰ و E۴۰، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز دارند.

موتو E۳۰ موتورولا با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ رونمایی شد +عکس

موتو E۳۰ در پنل پشت به حسگر ۴۸ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۰٫۸ میکرومتری و دیافراگم f/۱.۸ و امکان ضبط ویدئوهای ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و دو دوربین ماکرو و سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی مجهز است. شاید عجیب به‌نظر برسد؛ اما هیچ گوشی نسخه‌ی گو (Go) دیگری وجود ندارد که بتواند با این گوشی جدید موتورولا مطابقت داشته باشد.

موتو E۳۰ موتورولا با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ رونمایی شد +عکس

موتو E۳۰ در پنل جلو، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل درون حفره را میزبانی می‌کند که حداقل زیباتر از دوربین سلفی به‌صورت بریدگی قطره‌ای در موتو E۲۰ (۵ مگاپیکسلی) است.

از دیگر ویژگی‌های موتو E۳۰ می‌توان به باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با عمر باتری بیش از ۴۰ ساعت و شارژ سریع ۱۰ وات، حسگر اثر انشگت تعبیه‌شده در پشت، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و طراحی ضدآب (IP۵۲) اشاره کرد. بدنه‌ی این گوشی از پلاستیک ساخته شده و ۱۹۸ گرم وزن دارد.
تنها نقطه ضعف موتو E۳۰ در مقایسه با موتو E۴۰ بهره‌مندی ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است که حداقل برای موتو E۴۰ می‌توان بااستفاده از درگاه کارت حافظه فضای آن را افزایش داد.

موتو E۳۰ موتورولا با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ رونمایی شد +عکس

این گوشی موتورولا از Wi-Fi b/g (سرعت ۲٫۴ گیگاهرتز)، بلوتوث ۵.۰ و برای موقعیت‌یابی از GPS و GLONASS و Galileo پشتیبانی می‌کند. ناگفته نماند موتو E۳۰ مانند موتو E۴۰ فاقد NFC است.

هنوز هیچ قیمتی برای موتو E۳۰ در سایت رسمی موتورولا در اسلواکی جود ندارد؛ اما خرده‌فروشی آلدی قیمت آن را ۱۰۰ یورو اعلام کرده است؛ هرچند به‌نظر می‌رسد در انبار موجود نباشد. نکته‌ی جالب توجه دیگر این است که موتو E۲۰ با قابلیت کم‌تر در اروپا ۱۰۰ یورو فروخته می‌شود؛ بنابراین انتظار می‌رود قیمت موتو E۳۰ به‌طور کلی یا بسته به منطقه متفاوت باشد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی موتو E۳۰ موتورولا با مشخصات فوق چیست؟

منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس