پرسپولیس و گل گهر

دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تساوی به اتمام رسید تا پرسپولیس فرصت‌سوزی کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت که این دیدار با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

عیسی ‌آل‌کثیر در دقیقه ۵۴ برای میزبان گلزنی کرد و آرمین سهرابیان در دقیقه ۲+۴۵ برای گل‌گهر گلزنی کرده بود.

فیلم/ خلاصه بازی پرسپولیس ۱ - گل گهر سیرجان ۱

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی (۴۶ - مهدی عبدی)، علی نعمتی، سعید آقایی (۷۵ - محمد شریفی)،‌ مهدی شیری، میلاد سرلک، رضا اسدی (۶۴ - احسان پهلوان)، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، مهدی تیکدری، یونس شاکری (۴۵ - مرتضی تبریزی)، رضا شکاری (۷۸ - محمد آقاجانپور)، میلاد زکی‌پور (۷۸ - شایان مصلح) ، سعید صادقی، مسیح زاهدی و امین پورعلی (۶۴ - فرشید باقری).

داور: بیژن حیدری

نیمه اول
دقیقه ۲۹:
در شرایطی که یک سوم از زمان بازی در میانه میدان دنبال می‌شد و دو تیم خطری روی دروازه هم ایجاد نمی‌کردند، اولین اتفاق بازی کارت زرد آرمین سهرابیان بود که با خطا روی عیسی آل‌کثیر دریافت کرد.

دقیقه ۳۰: پرسپولیس روی توپی که وارد محوطه جریمه گل‌گهر کرد، صاحب یک ضربه کرنر شد. این کرنر با ضربه سر رضا اسدی، تبدیل به موقعیتی خوب برای سرخپوشان شد که محسن فروزان توپ را از روی خط دروازه برگرداند.

دقیقه ۴۱: مهدی ترابی از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۲+۴۵: گل‌گهر صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال آن روی محوطه جریمه با ضربه سر امین پورعلی همراه شد و در ادامه آرمین سهرابیان با اثرگذاری روی توپ، گل گل‌گهر را به ثبت رساند.

نیمه دوم
دقیقه ۵۱:
شوتی از راه دور به سمت دروازه پرسپولیس شلیک شد که بوژیدار رادوشویچ موفق شد این توپ را دفع کند.

دقیقه ۵۴: فشار پرسپولیسی‌ها برای جبران گل خورده، پاس مهدی عبدی به عیسی آل‌کثیر را به دنبال داشت که مهاجم سرخپوشان با یک ضربه دور از دستان محسن فروزان، توپ را به طاق دروازه گل‌گهر بچسباند.

دقیقه ۵۵: امین پورعلی با کارت زرد داور بازی جریمه شد.

دقیقه ۵۹: رضا شکاری دیگر بازیکنی بود که با خطایی که انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۶۳: برخورد وحید امیری با میلاد زکی‌پور در محوطه جریمه پرسپولیس اعتراض بازیکنان گل‌گهر را به دنبال داشت، اما داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. در ادامه ضد حمله‌ای برای پرسپولیسی‌ها رقم خورد که ضربه عیسی آل‌کثیر راهی کرنر شد.

دققه ۶۴: کرنر ارسالی روی دروازه پرسپولیس توسط مهدی شیری، با ضربه سر خطرناک رضا اسدی از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۸۰: فرشید باقری ارسالی روی دروازه پرسپولیس داشت که ضربه سر بازیکنان گل‌گهر در اختیار رادوشویچ قرار گرفت. هرچند سوت داور مسابقه، باعث شد دروازه‌بان پرسپولیس روی یک ضربه آزاد بازی را از سر بگیرد.

دقیقه ۳+۹۰: پرسپولیس که می‌خواست در دیدار خانگی خود به برتری برسد و شکست هفته قبل را جبران کند، فشار خود را روی دروازه گل‌گهر بیشتر کرده بود و روی موقعیتی که داشت، با خطا روی محسن فروزان موقعیت خود را از دست داد.

 استقلال که با تساوی مقابل فجرسپاسی ۱۰ امتیازی شد و سپاهان نیز با شکست مقابل ذوب‌آهن ۹ امتیاز مانده بود، به پرسپولیسی که هفته گذشته مقابل آلومینیوم باخته بود، تعارف زدند بار دیگر به جمع مدعیان بازگردد، اما شاگردان یحیی گل‌محمدی قدر این موقعیت را ندانسته و با تساوی مقابل گل‌گهر ۷ امتیازی شدند و فاصله خود را مدعیان حفظ کردند. گل‌گهر نیز با این تساوی ۸ امتیاز شد و با وجود تفاضل گل یکسان با آلومینیوم، به دلیل گل زده بیشتر به رتبه سوم جدول صعود کرد.

 

توقف دوباره پرسپولیس این بار در آزادی/ قلعه نویی استقلال را صدرنشین نگه داشت +جدول

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    10 3
    مسعود کجایی؟؟بیا که تیمت دربدر شد،بیچاره شد، آواره شد..مسعود کجایی(سه بار)
    • سوهان روح کیسه IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
      0 0
      زشته آدم بابای خودشو نفی کنه سه بار بگو بابا مسعود یعنی کیسه، کیسه یعنی بابامسعود
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    6 1
    یکی بازیکنای پیروزی رو توجیه کنه بابا مسعود رفته دیگه خودشون رو پهن نکنن رو زمین ، گزارشگر هم که همش میخواست جو بده که پرسپولیس به بازی تسلط داره
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    4 1
    الهلال و گل گهر روی هم 4 پرسپولیس 1
  • موسوی IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    3 2
    از چرکپولیسیها ممنون که برای پر افتخارترین تیم آسیا جنگیدند و نگذاشتن گل گهر با پیروز شدن ، ۱۰ امتیازی بشه و به سرورشون برسه. برای یکبار از چرکوها خوشم اومد
    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      0 2
      گفتن گرگ که پیر بشه سگم بهش می‌خنده ... زیاد ذوقمرگ نشین اینا از عوارض بی‌پولی و دستهای بستس فکر کردی پنجره ی ما تا ابد بسته میمونه؟ بقول یه بزرگواری جامو آخر فصل میدن و بهرکیم بدن بشما نمیدن مطمئن باش!
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    3 1
    بازم دست‌های پنهان نذاشتن!!!
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    0 2
    وضعیت پرسپولیس همیشه نداری بوده و حتی نمیتونن بازیکنای سیستم بازی همیشگی شو نگه دارن و پنجرشم که بستس مجبوره تغییر سیستم بده، هیچکس نمیتونه با این شرایط نتیجه ای بهتر بگیره، یحیا تو بهترینی و امیدوارم موفق باشی ... امسال بدتر از سالهای قبل و قانونهایی که فقط برای تو هست! چه میشه کرد مرد روزهای سخت پرسپولیس ...
  • پری مجرد 44 ساله IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    1 1
    استقلال و پرسپولیس بیخود تقلا نکنند که امسال سپاهان گواردیولا ببخشید نویدکیا قهرمان است خخخخخخ
    • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      2 0
      اگه اشتباه نکنم تو چند سال پیشم با این نام میومدی یعنی زمان میگذره ولی تو سنت ثابت میمونه ؛ نکنه تو با انشتین و نظریه نسبیت خاص نسبتی داری؟
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      1 0
      رنگ به نرخ روز ...
    • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      0 0
      رنگ به نرخ روز ...
  • ناشناس IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    4 1
    پرسپولیس مفت مفت مسعود سلطانی فر رو از دست داد، این تیم بعد سلطانی فر تیم نمیشه، ستون تیم بود
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    #بابا_مسعود_را_برگردانید
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    کیسه کشای احمق بالاخره به زمین سفت می خورید
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    کیسه حقیر اینقدر بابا مسعود کردید که براتون بابای واقعی ( بابا حمید ) پیدا شد
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 1
    ادمین ورزشی می دونه چقدر بی مبالاتی و بی اخلاقی در جامعه زیاد شده ولی از قصد کامنت هایی که نوشته میشه بابا مسعود نشر میده و این تنش ها قبل از جام جهانی بسیار برای فوتبال بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس