کد خبر 1295413
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
پرسپولیس تاکنون پولی به حساب کالدرون واریز نکرده است/ در انتظار دریافت دلار و انتقال به سوئیس

باشگاه پرسپولیس تاکنون مبلغ تأمین شده بابت مطالبات کالدرون و خواکین را به حساب این مربی واریز نکره است.

به گزارش مشرق،‌ باشگاه پرسپولیس در تاریخ ۲۹ مهر ماه خبر از تأمین منابع مالی برای پرداخت مطالبات کالدرون داد و قرار شد طی روزهای آینده مطالبات ۵۸۰ هزار دلاری این مربی و ۹۵ هزار دلاری خواکین (به‌ علاوه پنج درصد سود سالیانه) پرداخت و پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخپوشان باز شود.

پس از این اتفاق، باشگاه پرسپولیس طی روزهای گذشته به دنبال دریافت شماره حساب از طلبکاران در کشور ترکیه بود که این اتفاق رخ نداد تا سرخپوشان مجبور شوند مطالبات کالدرون و خواکین را به حسابی در سوئیس واریز کنند که با توجه به تحریم‌های موجود، کار پرسپولیسی‌ها را سخت خواهد کرد. مدیران این باشگاه همچنین برای انتقال پول و دریافت ارز، نامه‌نگاری‌هایی را با بانک مرکزی انجام دادند و در نهایت در روزهای پایانی هفته گذشته نیز این مجوز از سوی بانک مرکزی صادر شد.

بیشتر بخوانید:

صدری: روند انتقال پول به حساب کالدرون را آغاز کردیم

در همین راستا مجید صدری نیز روز چهارشنبه هفته گذشته (۱۲ آبان ماه) خبر از آغاز انتقال پول کالدرون به حساب این مربی داد و یحیی گل‌محمدی نیز در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر اعلام کرد مدیران باشگاه وعده داده‌اند تا پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه طی روزهای شنبه یا یکشنبه هفته جاری باز شود.

پیگیری‌ها در این زمینه اما نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس تا این لحظه فعلاً پولی را به حساب کالدرون انتقال نداده و حتی مبلغ دلاری آن نیز دریافت نشده است. پرسپولیسی‌ها قرار است به‌زودی مبلغ ریالی تأمین شده را با مجوز بانک مرکزی به دلار تبدیل و در ادامه به حساب کالدرون و خواکین واریز کنند که با توجه به تحریم‌های موجود باید دید این پروسه چقدر زمان‌بر خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس