کد خبر 1295305
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
تصادف مرگبار پژوها در اتوبان تهران ـ قم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و تهران از تصادف مرگبار دو پژو در اتوبان تهران ـ قم خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی با اعلام خبر تصادف مرگبار در اتوبان تهران ـ قم، در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۳:۲۰ بامداد امروز (۱۵ آبان) یک مورد حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران ـ قم، مقابل تیر ۱۸۰، ورودی شهرک جلالیه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۵۰ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

تصادف زنجیره ای و واژگونی خودرو در کرمان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با یک نفر سرنشین مرد (راننده) به دلیل نامشخصی با یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با سه سرنشین (یک آقا و دو خانم) برخورد کرده است.

تصادف مرگبار پژوها در اتوبان تهران - قم +عکس

وی تصریح کرد: هر دو خودرو خسارات زیادی دیده بودند و پژو ۴۰۵ پس از این تصادف، ضمن انحراف از مسیر، در شانه خاکی حاشیه جاده متوقف شده بود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران ادامه داد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان، راننده پژو ۴۰۵ و راننده پژو ۲۰۶ که یک خانم میانسال بود، از خودرو خارج شده بودند اما یک خانم و آقا حدوداً ۲۰ و ۶۰ ساله داخل پژو ۲۰۶ محبوس بودند که آتش‌نشانان ضمن انجام ایمن‌سازی‌های لازم، قطعات هر دو خودرو را برش داده، هر دو نفر را خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که مشخص شد هر دو به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند.

تصادف مرگبار پژوها در اتوبان تهران - قم +عکس

ملکی با اشاره به تحویل محل حادثه برای بررسی علت به عوامل پلیس راهور، از اتمام این عملیات در ساعت ۳:۵۶ بامداد خبر داد.

تصادف مرگبار پژوها در اتوبان تهران - قم +عکس

وی متذکر شد: در این روزها در بسیاری از نقاط کشور شاهد بارش باران هستیم، بارش‌ها مخصوصاً در ساعات میانی شب شدت یافته و باعث می‌شود دید رانندگان بسیار محدود شود.

تصادف مرگبار پژوها در اتوبان تهران - قم +عکس

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه رانندگان همواره پیش از رانندگی و مخصوصاً در شب‌ها باید از سلامت خودروی خود مخصوصاً چراغ‌ها، ترمز و برف‌پاکن‌ها اطمینان حاصل کنند، گفت: رانندگان همواره و مخصوصاً در زمان بارندگی باید با سرعت مطمئنه رانندگی کنند زیرا یک ترمز یا تغییر مسیر ناگهانی می‌تواند باعث شود خودرو از کنترل راننده خارج شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس