انتقاد از دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها / استقرار مدیران سیزدهم باید سرعت یابد

امام جمعه سراب با انتقاد از رویه مرسوم شده دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها و ورود مستقیم آنها به این حیطه در اختیار دولت تصریح کرد:در مواردی نمایندگان به جای توجه به توانمندی و کارآیی میزان حرف شنوی را مدنظر قرار می‌دهند و به انتخابات فکر می‌کنند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین علی‌اکبر اکرمی امام جمعه سراب در خطبه‌های نماز جمعه سراب اظهار داشت:به شخصه اعتقاد دارم که مشکل اساسی کشور مدیریت‌ها بوده و تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمنان با ورود مدیران صالح و توانمند به راحتی مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استقرار مدیران سیزدهم باید سرعت یابد؛ افزود: در عزل و نصب‌ها باید افراد مومن و انقلابی سرکاربیایند و مدیران ناکارآمد کنار گذاشته شوند.

خطیب جمعه سراب با انتقاد از رویه مرسوم شده دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها و ورود مستقیم آنها به این حیطه در اختیار دولت تصریح کرد:در مواردی نمایندگان به جای توجه به توانمندی و کارآیی میزان حرف شنوی را مدنظر قرار می‌دهند و به انتخابات فکر می‌کنند.

اکرمی با اشاره به استخدام‌های صورت گرفته در ادارات بر توجه به ایثارگران و خانواده‌های شهدا تاکید کرد و گفت: از هرگونه استخدام‌های خارج از مقرارت به بهانه‌های مختلف باید اجتناب شود.

وی به فرهنگ عمومی نیز اشاره کرد و فرهنگ رابه مثابه هوای تنفسی عنوان کرد که باید از هرگونه آلودگی به کنار باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • بازنشسته وزارت بهداشت IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    2 0
    سلام حقوق اکثر بازنشستگان بهداشت مبلغی 500-1 یک میلیون تومان افزایش سالانه دارد وتاثیری با رشد تورم روزانه ندارد وکالاها بیشتر گران می شود. و روز به روز این سقوط حقوقی و طبقه اجتماعی در حا ل اجرا است ومسئولین چون از جنس وصف ما نمی باشند فقط می گویند در حال پیگیری هستند. در صورتی که با تبیض برای برخی افراد وادارات سالانه 10-20 میلیون افزایش حقوق دارند .فوق العاده ویژه که از 20 سال پیش قرار بود بزنند برای ما نزدند.وثقریبا با ثابت نگه داشتن حقوق ما باعث شده که ما از زندگی کردن با تدابیر وتصمیم خلاف قانون در حال ساقط شدن هستیم. وبا عدم همترازی 90% شاغلین 44 ساعت کار در هفته از کسانی که 24 ساعت در ادارات دیگر کار می کنیم کمتر حقوق می گیریم .وزیران بهداشت پیگیری حق وحقوق بازنشستگان را چز وظیفه خود نمیدانند. وبه عنوان مطلع در جلسات شرکت ندارندو مسئولین رفاه وصندوق در پیگیری قانونی 30 ساله وکسورات کاری ندارند وخیلی مولفه های قانونی ما را پرداخت نمی کنندو سالهاست تلاش می شود ولی قول پیگیری ودلسوزی وهمدردی ومصاحبه وبازدید مسئولین تاثیری نداشته است وهرمدیری میاد میگوید مدیر قبلی مقصر است ولی خودش در حال پیگیری است
  • کلانتری IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    5 0
    نجومی بگیران همیشه بفکر باند بازی هستند.
  • از شهرستان سراب IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    3 0
    ایشان انسان خوبی هست
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    4 0
    سلام دقیقا همینطوره شهرستان های استان تهران هم این اتفاق زیاد میفته به خصوص در جایی مثل آموزش و پرورش که باید نخبگان متعهد بیان و پست ها را در اختیار بگیرن متاسفانه بر خلاف توصیه رهبری که دخالت نمایندگان در انتصابات را آسیب بزرگی می دانند نمایندگان شهرستان های تهران به خصوص در غرب تهران در حال انتصاب اعضای ستاد انتخاباتیشون در ادارات و اگه بتونن اداره کل آموزش و پرورش هستن و در زبان ادعای ولایتی بودن دارند.
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    3 0
    این امام جمعه هم احتمالا از سوی اقای علی اکبری برکنار میشه
  • جلیلی IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 0
    در شهر سراب هرکس درستاد انتخاباتی نماینده فعالیت کرده بسته بهمیزان فعالیتش مقام گرفته.
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    2 0
    متاسفانه همه به فکر چپاول و گروهبندی اند. نماینده لاهیجان به نام ابوذر ... پس از چند دوره در مجلس به بزرگترین سرمایه دار کشور و مدیر عامل شرکت فولاد مبدل شد در حالیکه بند تومبانش را نمیتوانست ببندد و ارث هم نداشت
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    4 0
    نماینده مهره چینی میکنه تا دوره بعدی هم رای بیاره
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    0 0
    تو شهرستانها نمایندگان حتی تو انتخاب آبدارچی هم دخالت میکنن
  • علی خان IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    0 0
    به ما چه ، در حیطه بنده نیست ، الان چیکار کنیم ، مثلا هدفت از چاپ این مطالب چیست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس