گروسی ادعاها درباره بازرسی از مراکز هسته‌ای ایران را تکرار کرد

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در اظهاراتی مدعی شد که نظارت بر مراکز هسته ای ایران برای بازرسان این آژانس دشوار شده است.

به گزارش مشرق، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در سخنانی مدعی شد که نظارت بر تأسیسات هسته‌ای ایران برای بازرسان این آژانس سخت شده است.

«رافائل گروسی» در گفتگو با شبکه خبری سی. ان. ان ادعا کرد: برای آژانس بین المللی انرژی اتمی فعالیت در ایران به صورت چشمگیری دشوار گردیده است.

بیشتر بخوانید

گروسی: فعالیت در ایران دشوار شده است

لازم به ذکر است که گروسی اخیراً هم با طرح ادعاهایی، بازرسی از تأسیسات هسته‌ای ایران را به «پرواز در میان ابرهای متراکم» تشبیه کرده بود که به گفته وی نمی‌تواند برای مدت طولانی ادامه داشته باشد.

این در حالی است که علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان روز گذشته در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: در تماس تلفنی با آقای انریکه مو را، آغاز مذاکرات با هدف لغو تحریم‌های غیرقانونی و غیرانسانی، در روز ۸ آذرماه در وین مورد موافقت قرار گرفت.

گفتنی است، حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه اخیراً در توئیتی اعلام کرد: ما به‌دقت رفتار آقای بایدن را می‌سنجیم. هدف «مذاکره» حرف زدن محض نیست؛ بلکه توافق ملموس و احترام به منافع متقابل است.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ۱+۴ برای مذاکره مبتنی بر رعایت منافع و حقوق متقابل آماده باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 0
    آقای گروسی باید ،به ایران در مورد برنامه هسته ای اسرائیل ضمانت دهد،که برنامه هسته ای رژیم صهونیسی تهدیدی برای منطقه و ایران نیست،متاسفانه مذاکره کنندگان ما در آژانس فقط حالت دفاعی دارند،لذا باید حالت تهاجمی سخنان خود را درمورد برنامه هسته ای اسرائیل در آژانس بین المللی اعلام کنند وفقط این نباشد که هر حرفی در آژانس ویا هرجلسه ای که در آژانس تشکیل شود،در مورد ایران باشد،برنامه هسته ای رژیم اشغالگر قدس خطرناک است ‌ و صلح در منطقه ودر خاورمیانه را تهدید می کندلذا جمهوری اسلامی خواستار برخورد آژانس با برنامه های هسته ای این رژیم کودک کش است.
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 0
    آقای گروسی عزیز،آیا با برگشت آمریکا به برجام ورفع تحریم ،بازرسی آسان نمی شود؟خوب شماها نمیخواهید آسان بشن.به قول ما ،یکی بگو یکی بشنو،والله،چرا مسئله رو سخت میکنید،آقای گروسی شما انسان هستید وانسانیت دارید ،چرا این ملق بازی ها رو از خودتون نشون میدید،شما باید طرفدار حق و عدالت باشید.
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      0 0
      حرف و سخن شما کاملا" منطقی و صحیح است هم میهن گرامی ، ولی باید واقع بین باشیم آقای گروسی از سوی همان حکام غربی ( یهود بین المللی ) حاکم بر غرب گزینش و انتخاب شده و باید منافع آمریکا و اسرائیل را تامین و پیگیری کند ...
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 0
    تمام نهادها و سازمان های بی اصطلاح بین المللی ابزار دست صهیونیست بین المللی حاکم بر غرب و در خدمت آمریکا و رژیم جعلی غصبی اسرائیل هستند .. رافائل گروسی هم یک مهره از همین مهره ها ... ایران باید با اقتدار به مسیر خویش ادامه دهد ..
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 0
    آیا شماها نگران ،برنامه های هسته ای اسرائیل نیستید،اسرائیل به بازرسان انرژی اتمی اجازه بازرسی به سایت های هسته ای خود را می دهد؟ آيا نميدانيد،سلاح هسته ای‌ اسرائیل فقط تهدیدی برای منطقه وایران نیست تهدیدی برای اروپا است بخصوص تهدیدی برای آلمان.
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 0
    آقا این دلقک صهیونیست‌ها رو راهش ندین تورو خدا!! هر وقت زر مفت زد براشون هزینه ایجاد کنین وگرنه همین آش و همین کاسه خواهد بود.
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 0
    قیافه این گروسی رو نگاه کنید خودتون قضاوت کنید این آدم چطور در این جایگاه نشسته ؟ قیافه و چهره احمق ها رو دارد که فقط بخاطر همراهی و همگام بودن با اهداف کثیف استعمارگران به چنین موقعیتی گماشته شده .. مردک تنبل کلاس !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس