کد خبر 1294867
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
امیرعبداللهیان: با عربستان به توافقات مشخصی رسیده‌ایم/ به رژیم صهیونیستی اجازه فعالیت در قفقاز را نمی‌دهیم

وزرای خارجه عراق و سوریه در تماس‌های تلفنی جداگانه و وزیر خارجه چین، کویت و اردن هم با ارسال پیام‌هایی جویای حال وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شدند.

به گزارش مشرق، «فؤاد حسین» وزیر امور خارجه عراق و «فیصل المقداد» وزیر امور خارجه سوریه امروز (پنجشنبه) در تماس‌های تلفنی جداگانه‌ای ضمن احوالپرسی از حسین امیرعبداللهیان، به اختصار در خصوص موضوعات مورد علاقه طرفین از جمله روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای به رایزنی پرداختند.

بیشتر بخوانید:

امیرعبداللهیان در قرنطینه در حال انجام کارهای روزانه است

در تماس وزیر امور خارجه عراق، آخرین تحولات مرتبط با تشکیل دولت جدید این کشور توسط فؤاد حسین تشریح شد.وزیر امور خارجه سوریه نیز در تماس تلفنی جداگانه‌ای آخرین وضعیت تحولات سوریه و مقاومت مردم این کشور را به اطلاع امیرعبداللهیان رساند.

لازم به ذکر است علاوه بر تماس‌های تلفنی امروز وزرای امور خارجه عراق و سوریه، وزرای امور خارجه چین، کویت و اردن و تعدادی از سفرای مقیم در جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه‌ای ضمن احوالپرسی از حسین امیرعبداللهیان  وزیر امور خارجه کشورمان، برای وی سلامتی و بهبودی کامل مسئلت کردند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می‌برد و پیش از این سعید خطیب‌زاده اعلام کرده بود که حال وزیر امور خارجه خوب است و بنا به توصیه پزشکان در قرنطینه به سر می‌برد و از قرنطینه در حال انجام کارهای روزانه است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    1 0
    بورکینا فاسو یادت رفت
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    1 0
    این بنده خدا چرا واکسن نزده؟
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    مشخص نیست جناب امیر عبداللهیان دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند؟ زیرا باتوجه به سفرهای متعدد ایشان به کشورهای خارجی این موضوع حائز اهمیت است. به هر حال شفای عاجل وزیرامورخارجه کشورمان را ازخداوند متعال خواهانم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس