نامه کمیته ملی شوکه کننده بود/ بدون هماهنگی با ما نامه زدن

آرش میراسماعیلی گفت؛ کمیته ملی المپیک بدون هماهنگی با ما نامه ای ارسال کرده که در روند رسیدگی به پرونده تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش مشرق، رئیس فدراسیون جودو در خصوص تعیین زمان رسیدگی به پرونده شکایت جودو ایران در خصوص محرومیت چهارساله گفت؛ اردیبهشت ماه که رأی کمیته انضباطی فدراسیون جهانی مبنی بر چهار سال محرومیت جودو ایران اعلام شد، پرونده‌ای را در دادگاه CAS باز کردیم و خیلی جالب بود که اواخر آذرماه را تعیین کرده بودند، اما امروز به یکباره تغییر دادند و سوم آذرماه به صورت خیلی عجولانه برای رسیدگی به این پرونده در نظر گرفته شد که روز سرنوشت سازی است برای جودو ایران خواهد بود.

وی که با بخش خبری شبکه سوم سیما صحبت می‌کرد ادامه داد؛ لوایح دفاعیه هر دو طرف ارائه شده، داوران مشخص شدند و ان شالله این جلسه را سوم آذرماه خواهیم داشت. خدا را شکر تیم حقوقی ما حدود ۳۰۰ صفحه لایحه نوشتند

میراسماعیلی ادامه داد؛ متأسفانه دیروز متوجه شدیم آقای صالحی امیری یک نامه‌ای را بدون هماهنگی ما به رئیس فدراسیون جهانی ارسال کرده که جای تعجب دارد. علاقمند هستیم هم صدا حرکت کنیم. هماهنگ بودن ما خیلی مهم است. نمی‌دانیم به چه دلیل بدون هماهنگی با من این نامه ارسال شده است.

رئیس فدراسیون جودو با اشاره به گفتگوی هفته پیش خود با مسئولان فدراسیون جهانی اظهار داشت: با مسئولان جهانی در ارتباط هستم. ما باید هماهنگ حرکت کنیم و اگر قرار است نامه‌ای ارسال شود باید با تیم حقوقی پرونده ما هماهنگ شود. نامه‌ای با امضا نردیک به ۵۰۰۰ جودوکار تهیه کرده بودیم و از کمیته ملی المپیک خواسته بودیم این نامه را به IOC ارسال کنند. اما به یکباره متوجه شدیم نامه‌ای ملتمسانه به فدراسیون جهانی ارسال شده است. که این شاید در روند پرونده تأثیر گذار باشد. جلسه سوم آذرماه خیلی برای ما حساس است.

وی در پایان گفت: هر حرکتی یا هر مصاحبه‌ای در روند دادگاه تأثیر دارد. دادگاه قبلی را خوشبختانه توانستیم با هماهنگی کامل در برابر آن رأی دائمی تعلیق برنده شویم و رأی باطل شد و پرونده به کمیته انضباطی رفت. در مورد این پرونده هم بسیار هماهنگ کار کردیم اما این نامه شوک برانگیز بود که امیدواریم ایشان جوابگو باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    3 4
    میراسماعیلی تشریفشو ببره همه مشکلات حل میشه
    • حامد IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      3 2
      حرف نزن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس