گروه هکری «سایه سیاه» اطلاعات صد‌ها هزار صهیونیست را منتشر کرد

پایگاه اینترنتی اسرائیل هیوم اعلام کرد گروه هکری «سایه سیاه» اطلاعات صدها هزار صهیونیست را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، پایگاه اینترنتی اسرائیل هیوم نوشت: گروه هکری «سایه سیاه» وابسته به ایران اطلاعات صدها هزار اسرائیلی دیگر را منتشر کرد.

در این مقاله به قلم گای لِوی آمده است: ساعاتی پس از افشای اطلاعات شخصی کاربران یک اپلیکیشن دوستیابی دگرباشان جنسی در اسرائیل، گروه هکری سایه سیاه، در ادامه اقدامات ویرانگر خود، سه شنبه شب اطلاعات خصوصی نزدیک به ۳۰۰ هزار اسرائیلی را که در موسسه مور، تحت مداوا هستند، از جمله درخواست‌های بیماران و نتایج آزمایش‌های آن‌ها منتشر کرد. به نظر نمی‌رسد فعلا اطلاعات کارت اعتباری بیماران فاش شده باشد.

بیشتر بخوانید:

شرکت‌های مهندسی رژیم صهیونیستی هک شدند

سایه سیاه همچنین اطلاعاتی را در مورد ۳۰ هزار کاربر ثبت شده وب سایت رادیو ۱۰۳ FM و نزدیک به ۵۰۰ هزار مشتری شرکت لاکر امبین با مسئولیت محدودرا منتشر کرد. این شرکت در زمینه تولید و پخش مبلمان فعالیت دارد.

همان چیزی که در مورد افشای اطلاعات شرکت اتراف رخ داد، این هکرها اطلاعات را به شکل یک فایل اکسل در گروه جدیدی که در تلگرام ایجاد کردند، به اشتراک گذاشتند. هکرها همچنین پیوندهایی (لینک) را ارائه کردند که به دیگران اجازه می‌داد اطلاعات به دست آمده از اپلیکیشن اتراف را دانلود کنند. این اپلیکیشن پیام رسان پس از دستور دادستانی ایالتی مجبور به اقدام در این زمینه شد.

سایه سیاه شامگاه جمعه، اعلام کرد سرورهای شرکت اینترنتی اسرائیلی سایبر سِرو «Cyberserve» را هک کرده است. هکرها سرورهای این شرکت را مسدود کردند و از کار انداختند و تهدید کردند که داده‌های مربوط به صدها هزار کاربر را افشا می‌کنند.

سایبر سرو یک شرکت میزبانی وب است که خدمات سرور هاست و ذخیره سازی داده‌ها را برای شرکت‌هایی مانند شبکه تلویزیونی عمومی کان، لاتاری اسرائیل، تاگلیت برثرایت، شرکت‌های حمل و نقل عمومی دان و کاویم، موزه کودکان اسرائیل در هولون Holon، اپلیکیشن دوست یابی دگرباشان جنسی اسرائیلی اتراف، شرکت رزرو تور پگاسوس و ده‌ها سایت دیگر ارائه می‌کند.

سایه سیاه اولین بار سال گذشته با ایجاد اختلال گسترده در شبکه رایانه‌های شرکت بیمه اسرائیلی شیربیت و بعداً کی ال اس کپیتال ظاهر شد. اطلاعات مشتریان هر دو شرکت در روزهای پس از این حمله هکری فاش شد.

این گروه که تهدید کرده بود در صورت پرداخت نکردن یک میلیون دلار باج ظرف ۴۸ ساعت، اطلاعات به دست آمده از اتراف را فاش می‌کند، پس از برآورده نشدن خواسته هایش در سه شنبه شب ادعا کرد که کل پایگاه داده کاربران را فاش کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    4 0
    خیر ببینن الهی
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    3 2
    خب ک چی؟! مثل اینه بری فیس بوک اطلاعات مردم رو که کاملا عیانه یادداشت کنی منتشر کنی؟! جواب حمله سایبری به سامانه سراسری سوخترسانی اینه؟! افشای اسم و فامیل چهارتا همجنس باز؟!!!
    • IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      1 0
      اب رو بریز همونجا که میسوزه
    • Mr. Code IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      0 0
      اینا فقط اطلاعات ساده نیستن غیر از اینکه میتونن باعث مزاحمت برای کاربر ها بشن و آبروی شرکت هارو ببره میتونه اون کاربر هارو به نابودی بکشونه (روش های مختلفی وحود داره برای این کار) ب عنوان ی هکر سطح متوسط میگم که کار خوبی کردن...
  • سعید IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    3 1
    دمشون گرم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس