کد خبر 1294457
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
قتل

پسر جوان وقتی همراه خانواده‌اش به باغ‌شان در حوالی زنجان رفته بود چشمش به جوانی افتاد که یک‌سال قبل با او درگیر شده بود.

به گزارش مشرق، خانواده با بیل، چاقو و تفنگ شکاری به جان هم افتاده بودند و مأموران پلیس وقتی به محل حادثه رسیدند که ۲نفر از آنها بر اثر ضربات بیل و چاقو جان‌شان را از دست داده بودند.

مقتولان مردی ۷۰ساله و پسر ۲۰ساله وی بودند. ۲پسر ۴۰ و ۳۰ساله این خانواده نیز به‌شدت مجروح شده بودند که به‌ بیمارستان انتقال یافتند اما بررسی‌ها نشان می‌داد عاملان این جنایت که پدری ۶۰ساله به همراه پسر ۲۷ساله‌اش و یکی از آشنایان‌شان بودند، از محل گریخته بودند.

بیشتر بخوانید

نبش قبر برای رازگشایی از مرگ زن میانسال

با شروع تحقیقات معلوم شد که درگیری این دو خانواده بر سر کینه‌ای یک‌ساله به‌وجود آمده بود. ماجرا از این قرار بود که یک‌سال قبل، پسر جوان خانواده مقتولان با پسر ۲۷ساله خانواده قاتل در یکی از محله‌های زنجان به‌دلیل چشم تو چشم شدن و نگاه چپ با هم درگیر شده بودند و کار به زد و خورد کشیده شده بود.

با این حال آن درگیری به پایان رسید تا اینکه ظهر دوشنبه، پسر ۲۷ساله زمانی که به همراه خانواده‌اش برای سرکشی به باغ‌شان رفته بود، چشمش به همان پسر جوان افتاد که سال قبل با او درگیر شده بود.

این پسر جوان نیز آن روز به همراه خانواده‌اش برای انجام کارهای کشاورزی به باغ‌شان که در همان نزدیکی بود، رفته بود و همین ملاقات اتفاقی، باعث شروع درگیری خونین شد. پسر ۲۷ساله به همراه پدرش، یکی از آشنایان‌شان و بقیه اعضای خانواده درحالی‌که بیل، چماق، چاقو و تفنگ شکاری در اختیار داشتند، وارد باغ مقتولان شدند تا انتقام درگیری سال گذشته را بگیرند. به این ترتیب دعوای هولناکی میان اعضای این دو خانواده رخ داد و در نهایت باعث مرگ ۲نفر از اعضای خانواده مقتولان و مجروح شدن ۲پسر این خانواده شد.

سرهنگ جعفر رحمتی، رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با ابراز تأسف از وقوع این درگیری هولناک گفت: هر چند قاتلان در این درگیری از اسلحه غیرمجاز شکاری نیز استفاده کرده بودند اما علت اصلی کشته شدن مقتولان ضربات بیل، چاقو و ادوات کشاورزی بود. وی ادامه داد: زن و بچه‌های هر دو خانواده نیز که در باغ حضور داشتند باهم درگیر شده بودند اما عاملان اصلی جنایت پسر ۲۷ساله، پدر او و یکی از آشنایان‌شان بودند که از محل گریخته بودند. به‌گفته رحمتی، با تکمیل اطلاعات و شناسایی هویت عاملان جنایت تحقیقات برای دستگیری آنها آغاز شد و خوشبختانه کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند در کمتر از ۲۴ساعت مخفیگاه هر ۳متهم فراری را شناسایی و آنها را یکی پس از دیگری دستگیر کنند.

وی افزود: علت این درگیری برمی‌گردد به اختلافی بین پسر خانواده ضارب و یکی از مجروحان که در بیمارستان بستری است و این اختلاف به‌اصطلاح زنجانی‌ها به‌دلیل بد نگاه کردن به‌وجود آمده و باعث درگیری میان آنها در سال گذشته شده بود.

براساس این گزارش، با دستگیری متهمان این پرونده برای آنها قرار قانونی صادر شده و تحقیقات تکمیلی درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    0 0
    اختلاف بر سر چشم تو چشم شدن! احسنتم ای نفس اماره... اینو به خودمم هم میگم... الامان الامان من نفس الامارة بسووووووووووووووء... خدایا یه عصبانیت ببین چجوری اینهمه انسان رو فرستاد به جهنم... پدر، پسرهای قاتل و مقتول... و ادامه این ماجرای تلخ که داغدارهای این خانواده هستند: خواهرها و مادرهاشون... عجب از این نفس الامارة بسوء...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس