به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: احمق تر از دزدان دریایی انگلیسی، آمریکایی ها هستند. آنها به خاطر داشتند که ۱۲ ژانویه ۲۰۱۶، چگونه ۱۰ تفنگدار متخلف شان در نزدیکی جزیره فارسی به اسارت نیروی دریایی سپاه در آمدند. 

دیده بودند که وقتی دزدان انگلیسی، راه را بر نفتکش حامل نفت ایران در تنگه جبل الطارق (مجاورت دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس) بستند، چه معامله تحقیر آمیزی با نفتکش و یگان دریایی بریتانیای کبیر (!) شد که انگلیس را واداشت نفتکش ایران را آزادکند تا به مقصد خود در سوریه برود.

احمق های درجه یک آمریکایی با این همه وسوسه شدند در دریای عمان -درست زیر پنجه اقتدار ایران- مرتکب گستاخی علیه نفتکش حامل نفت ایران شوند!

پیامد بلاهت مشخص بود: فراهم کردن فرصت برای قدرت نمایی ایران و فرار ناو  آمریکایی پس از چند ساعت تنش. ماجرا به قدری تحقیر آمیز بود که آمریکا مجبور شد آن را پنهان کند.

این ضرب شست را به سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک و موشکباران عین الاسد اضافه کنید؛ و البته تیر غیب پهپادهای مهاجم مقاومت که پایگاه اشغالگران در التنف (مرز سوریه و عراق ) در هم کوبید.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • سید IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    6 0
    ناز شست شان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • صنعتگر IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    2 0
    بر ماست که قلوبمان را در راه حق استوار و محکم کنیم و ترسی بدل راه ندهیم دست در دست هم برای ابادانی ایران بکوشیم که زیر پرچم مهدی صاحب زمان موفقیت حتمی است. وَما رَمَيتَ إِذ رَمَيتَ وَلٰكِنَّ اللَّهَ رَمىٰ دست خدا پشت این عظمت پیداست شیطان هیچ غلبه ای بر بر اراده مستحکم مجاهدان حق نخواهد داشت و این وعده الهی است.
  • امیر ساشا IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    5 0
    خدا را شکر که این حیوانات غلط اضافیشان را در زمان شیخ حسن نکردند. واگرنه شیخ حسن و ظریف الممالک با یک تلفن جان کری، نفتکش و بارشو میداند میرفت....
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    3 0
    هیچ کدام این اقدامات با حذف فیزیکی سردار دلها برابری نمیکنه! #انتقام_سخت
  • سیدامیر IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    3 0
    برادر چه زود حاج قاسم فراموش شد قرار بود از عین الاسد هرچی زدیم تازه بند کفش حاجی باشه.البته مصلحت فعلا و بعدا همینه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس