کد خبر 1294433
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
تلاش زوریا برای حفظ صیادمنش/ خبرنگار اوکراینی: صیادمنش به فنرباغچه باز می‌گردد

تیم زوریا لوهانسک برای حفظ مهاجم ایرانی‌اش دست به کار شد.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت فوتبال اوکراین، تیم زوریا لوهانسک با فنرباغچه ترکیه برای تمدید قرارداد انتقال قرضی اللهیار صیادمنش مذاکره می‌کند. قرارداد قبلی این دو تیم تا پایان سال جاری میلادی (کمتر از ۲ ماه) معتبر است. زوریا لوهانسک امیدوار است بتواند اللهیار صیادمنش را پس از توافق با ترک‌ها تا پایان فصل جاری حفظ کند.

بر اساس این گزارش؛ مفاد قرارداد جدید میان زوریا لوهانسک و فنرباغچه همانند قرارداد قبلی با درج بند امکان خرید قطعی توسط تیم اوکراینی خواهد بود. فنرباغچه برای فروش قطعی این بازیکن به زوریا لوهانسک قیمت ۳ میلیون یورویی تعیین کرده است.

بیشتر بخوانید:

صیادمنش ۶ پیشنهاد اروپایی دارد

همچنین ایگور تسیگانک، خبرنگار فوتبال اوکراین درباره پیشنهاد تیم‌های متمول این کشور یعنی دینامو کیف و شاختار دونتسک به صیادمنش گفت: تا جایی که می‌دانم این تیم‌ها برنامه‌ای برای خرید صیادمنش ندارند، زیرا هزینه ۲.۵ تا ۳ میلیون یورویی را به دنبال خواهد داشت. زوریا لوهانسک پس از صیادمنش، شهاب زاهدی را جذب کرد تا رقابت را از دست ندهد. این تیم باید گزینه‌های مختلفی را محاسبه کند. به نظر می‌رسد با شرایط موجود صیادمنش در پایان مدت زمان قرارداد انتقال قرضی‌اش به فنرباغچه ترکیه باز می‌گردد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس