روزنامه ترکیه‌ای: صیادمنش ۶ پیشنهاد اروپایی دارد

طبق اعلام یکی از روزنامه‌های ترکیه، اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی از ۶ باشگاه اروپایی پیشنهاد دارد.

به گزارش مشرق، اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال فنرباغچه است که به صورت قرضی در تیم زوریا لوهانسک اوکراین بازی می‌کند. قرارداد قرضی صیادمنش با زوریا در نقل و انتقالات زمستانی امسال به پایان می‌رسد.

هنوز مشخص نیست صیادمنش به کارش در زوریا ادامه می‌دهد و یا به فنرباغچه بازمی گردد. گفته می‌شود فنرباغچه مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو را برای فعال کردن بند خرید دائمی صیادمنش در نظر گرفته است و زوریا از نظر مالی قادر به تامین این مبلغ نیست.

این در حالی است که درخشش صیادمنش در سه مسابقه اخیر زوریا با به ثمر رساندن چهار گل، دوباره توجهات را به این مهاجم ایرانی جلب کرده است و خبرهایی در خصوص وضعیت او و پیشنهاداتش منتشر می‌شود.

روزنامه A Spor ترکیه در بخش تصویری اخبار خود اعلام کرد باشگاه‌های اندرلخت بلژیک، مون‌پلیه و بوردو فرانسه، تورینو ایتالیا، آیندهوون هلند و شاختار دونتسک اوکراین به جذب این مهاجم علاقه مند هستند.

روزنامه ترکیه‌ای: صیادمنش ۶ پیشنهاد اروپایی دارد

این در حالی است که در آستانه نقل و انتقالات تابستانی گذشته هم خبرهای زیادی از علاقه تیم‌های اروپایی به جذب صیادمنش مطرح شد اما در نهایت هیچکدام از این خبرها رنگ واقعیت به خود نگرفت. باید دید با نزدیک شدن به نقل و انتقالات زمستانی و درخشش صیادمنش، آیا سرانجام این مهاجم ۲۰ ساله فوتبال ایران می‌تواند انتقال بزرگی را در اروپا به نام خود ثبت کند یا خیر.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس