بیارستان آتیه

در حالی که دولت کره‌جنوبی بیش از ۷ میلیارد دلار به ایران بدهی دارد؛ سفیر آن کشور در تهران در اقدامی نمایشی ۲ هزار عدد ماسک بی ارزش را به یک بیمارستان در تهران اهدا کرد!

سرویس جامعه مشرق- روز گذشته بایدن رئیس‌جمهور آمریکا هشدار داده  که در صورت ادامه برخوردها با ایران؛ گزینه‌های دیگری نیز روی میز قرارداد. آنتونی بلینکن نیز لاف‌زنی رئیس خود را تکمیل کرده و در بیانیه‌ای نوشته است که اگر مقامات تهران مذاکرات وین را ادامه ندهند؛ ممکن است راه‌حل‌های دیگری نیز توسط آمریکا و شرکایش امتحان شود. اشاره وزیر خارجه آمریکا به احتمال ایجاد یک درگیری نظامی با ایران است. هم‌زمان با تهدیدات تو خالی از سوی آمریکایی‌ها وزارت خزانه‌داری این کشور در اقدامی مشابه با دوران و روش ترامپ چند شرکت خصوصی ایرانی را تحریم کرد.

به‌صورت مشخص آمریکا و غرب از دولت ایران انتظار دارند مذاکرات را از همان‌جا که متوقف مانده، ادامه دهد. البته جمهوری اسلامی ایران چند پیش‌شرط مشخص و صریح پیش پای واشنگتن در تضمین عدم تجدید تحریم‌ها و نیز راست آزمایی آن برای بازگشت به مذاکره قرار داده است. آمریکایی‌ها به‌خوبی متوجه شده‌اند که نمی‌توانند با سناریوسازی درتهدید به جنگ؛ ترور و نیز افزایش فشار حداکثری، دولت سیزدهم را پای میز مذاکره بکشند؛ ازاین‌رو با نوشتن نمایش‌نامه های سیاسی  سعی می‌کنند ورق‌ بازی را به سود خود بازگردانند.

در هفته اخیر، سفیر کره جنوبی به‌عنوان یکی از هم‌دستان دولت آمریکا در تحریم مردم ایران در اقدامی عجیب به یکی از بیمارستان‌های متمول در شهر تهران سرزده و با بخشش ۲ هزار ماسک به مدیر این بیمارستان ژست حقوق بشری گرفته است. یون کانگ هیون در دیدار با مقامات بیمارستان آتیه با اهدای چند کارتن کالای بی‌ارزش به‌گونه‌ای صحنه‌پردازی کرده است که گویی این کشور نقش اساسی در حفظ جان مردم ایران در برابر ویروس کرونا را داشته است.

این اقدام مضحک سفارت کره جنوبی در ایران بخشی از برنامه آمریکایی‌ها در تحریف جریان تحریم است. درحالی‌که سئول بیش از ۷ میلیارد دلار به خاطر فروش نفت و محصولات پتروشیمی به ایران بدهکار است در همکاری مشترک با مدیران یک بیمارستان خصوصی با  تمسک به چند کارتن ماسک (به ارزش ۳ هزار تومان در بازار) برای خود ماهیگیری سیاسی کرده است. مقامات سیاسی کره جنوبی با این اقدام این پیام را ارسال کرده‌اند که اگر ایرانی‌ها با آمریکایی‌ها معامله کنند، آن‌ها نیز حاضرند پول‌های به سرقت رفته را پس بدهد.

تلاش همدست آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر تحریم‌های ظالمانه/ اقدام نمایشی کره‌جنوبی با اهدای ماسک سه هزارتومانی به یک بیمارستان خصوصی!

نکته جالب‌توجه آن‌که سفیر فعلی کره جنوبی در ایران معاون سابق اقتصادی وزارت خارجه آن کشور است. این مأمور کره‌ای در دوران سخت تحریم‌ها با ترامپ و بایدن همکاری کرده و پول‌های ایران را بلوکه کرده است. سفیر کره جنوبی با این اقدام سعی کرده است نقش یک دلال دست چندم را در مذاکره میان تهران و غرب را بازی کند.

کره جنوبی در روزهایی که مردم سخت درگیر بیماری کرونا بوده و پیک‌های این ویروس منحوس یکی پس از دیگری سر می‌رسید؛ نه‌تنها پول‌های مردم ایران را پس نداد، بلکه حاضر نشد واکسن یا تجهیزات پزشکی به کشورمان ارسال کند! درحالی‌که دولت رئیسی با اقدامی قابل‌توجه بیش از ۱۴۰ میلیون دوز واکسن وارد کرده است؛ مقامات کره جنوبی با شیادی هرچه‌تمام‌تر چند کارتن کالا به یک بیمارستان تحویل داده و عکس یادگاری گرفته‌اند.

تلاش همدست آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر تحریم‌های ظالمانه/ اقدام نمایشی کره‌جنوبی با اهدای ماسک سه هزارتومانی به یک بیمارستان خصوصی!

تلاش همدست آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر تحریم‌های ظالمانه/ اقدام نمایشی کره‌جنوبی با اهدای ماسک سه هزارتومانی به یک بیمارستان خصوصی!

خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به سیاه‌بازی سفیر کره جنوبی در ایران این اقدام را طنز دانسته و گفته است که سئول باید پول‌های بلوکه‌شده ایران را بازگرداند. کره جنوبی پیش از اعمال تحریم‌های آمریکا علیه ایران، جزء پنج کشور خریدار فراورده‌های نفتی ایران بود و حتی پس از اعمال تحریم‌ها در مرداد ۹۷ هم، کره‌ای‌ها از معافیت ۱۸۰ روزه برخوردار شدند و در این مدت هم روزانه نزدیک به ۳۵۰ هزار بشکه نفت و میعانات گازی از ایران خریداری کردند، اما باوجود گذشت بیش از ۳ سال هنوز هزینه خرید این فراورده‌ها را پرداخت نکرده‌اند.

در خصوص بدهی کره به کشومان روایت‌های مختلفی وجود دارد و بین ۷ تا ۹ میلیارد دلار اعلام‌شده است. حسین تنهایی رئیس اتاق ایران و کره جنوبی سال گذشته در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره مبلغ بدهی کره جنوبی به کشورمان گفت که این طلب ۸ و نیم میلیارد دلار است. خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی هم در گزارشی در دی سال گذشته مجموع بدهی کره جنوبی به ایران را ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار اعلام کرد. بااین‌حال رئیس سابق بانک مرکزی در روزهای آخر سال ۱۳۹۹ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اعلام کرد که بدهی کره به کشورمان ۷ میلیارد دلار است.

بیمارستان آتیه: خبر نداریم!

روابط عمومی بیمارستان آتیه در پاسخ به خبرنگار «مشرق» درباره دیدار سفیر کره از این بیمارستان و اهدای چند بسته ماسک به مدیران آن گفت: ما از محتوای این دیدار خبر نداشته و به‌صورت دقیق نمی‌دانیم که سفارت کره جنوبی به چه منظوری این قرار ملاقات را گذاشته است! به نظر می‌رسد مدیران این بیمارستان با همکاری ناخواسته در این پروژه آمریکایی فرصت را برای انحراف در مسیر مذاکرات وین فراهم کرده‌اند.

تلاش همدست آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر تحریم‌های ظالمانه/ اقدام نمایشی کره‌جنوبی با اهدای ماسک سه هزارتومانی به یک بیمارستان خصوصی!

تلاش همدست آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر تحریم‌های ظالمانه/ اقدام نمایشی کره‌جنوبی با اهدای ماسک سه هزارتومانی به یک بیمارستان خصوصی!

اعتراض کاربران به اقدام سفارت کره جنوبی و بیمارستان ثروتمند تهرانی!

البته این دست اقدامات مشکوک امنیتی دارای سابقه است

دو سال قبل، سازمان صهیونیستی پزشکان بدون مرز اعلام کرد که حاضر به کمک به مردم ایران است، این گروه اعلام کرد با خود نیروها و تجهیزات تخصصی می‌فرستد. مدتی بعد مشخص شد؛ این سازمان در نظر دارد تنها یک پزشک عمومی همراه با چندتخته پتو با خود آورده و ۵ مأمور اطلاعاتی غربی را در پوشش پزشک وارد کشور کند. با هوشیاری و رصد اطلاعاتی نهادهای ذی ربط، این شبکه جاسوسی بدون دستاورد به مبدا خود بازگشت.

تلاش همدست آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر تحریم‌های ظالمانه/ اقدام نمایشی کره‌جنوبی با اهدای ماسک سه هزارتومانی به یک بیمارستان خصوصی!

اقدام سفیر کره جنوبی در تهران هم‌راستا با تحرکات سفیر سوئیس (حافظ منافع آمریکا در تهران) قابل ارزیابی است، پس از خروج آمریکا از برجام؛ اروپایی‌ها وعده دادند که توافق پایدار است و ارتباط اقتصادی با ایران باقی می ماند. اتحادیه اروپا در بیانیه ای اعلام کرد که از طریق کانال اینستکس تا سطح یک‌میلیون بشکه نفت خواهند خرید؛ سفیر سوئیسی پس از افتتاح این کانال مالی دروغین در محل سفارت خود با حضور چند خبرنگارخاص کنفرانس خبری برگزار کرده؛ پا روی پا انداخت و ارسال چند داروی تاریخ‌مصرف گذشته را دستاورد ارتباط تهران با اروپا خواند! پس‌ازاین ماجرای تحقیرآمیز اروپایی‌ها نه‌تنها نفت از ما نخریدند؛ بلکه تاجران ایرانی را بر اساس قوانین تحریمی بازداشت و تحویل آمریکایی‌ها می‌دادند. کارشناسان سیاست خارجه اعتقاددارند که هدف اروپا از گشایش اینستکس آن بود که برای ترامپ زمان خریده تا با حفظ کردن ایران در توافق تمامی مسیرهای دور زدن تحریم بسته شود.

تلاش همدست آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر تحریم‌های ظالمانه/ اقدام نمایشی کره‌جنوبی با اهدای ماسک سه هزارتومانی به یک بیمارستان خصوصی!

مضحکه شدن عروسک‌ آمریکا

البته سفیر کره جنوبی این بار آدرس را اشتباه رفته است؛ مقامات سئول به‌خوبی می‌دانند که اگر بخواهند بازی در زمین آمریکا را عمق بدهند؛ چه عواقبی در انتظارشان خواهد بود! آن‌ها احتمالاً یادشان مانده است که پس از توقیف یک نفت‌کش کره‌ای در خلیج‌فارس این کشور قرار بود برای آزادسازی آن کشتی نیروهای ویژه نظامی را به نزدیکی آب‌های ایران ارسال کند، ماه‌ها از آن ماجرا گذشت و نیروی کماندوی کره‌ای حتی جرئت نزدیک شدن به هزار مایلی خلیج‌فارس را هم پیدا نکردند. پس‌ازآن ماجرا یک کاربر فضای مجازی با تمسخر کره‌ای‌ها نوشت: مسئولان سئول انگار سریال جومونگ را باور کرده‌اند و می‌خواهند با یک کشتی به ایران حمله کنند!

 توطئه سفیر کره در تهران ابعاد تحلیلی پیچیده دارد، تا پیش‌ازاین آمریکا با درکی که از شخصیت دولت روحانی داشت، درصدد بود بدون ادای مطالبات مشروع ایران، صرفاً بتواند دوباره عضو برجام شود و به مکانیسم ماشه آن دسترسی پیدا کند. این رفتار خدعه آمیز، این بار نتیجه نداده و اقدام رابط کره‌ای با تمسخر کاربران ایرانی در فضای مجازی روبرو شده است، حالا دشمن می داند؛ اسلحه مذاکره برای مذاکره گلوله‌ای برای شلیک کردن ندارد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 70
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    25 3
    ذلیل ان ایرانی هایی هستند که با یک کارتون ماسک عکس گرفته اند
    • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      2 0
      اگر کره ای ها غیرت داشتند ....پس از بی غیرت ها انتظاری نداریم.
    • SE ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      15 0
      مسئولین این بیمارسان مردم را کم می چاپند برای دو کارتن ماسک وطن فروشی هم میکنند. عجب موجودات حقیر و چندشی!
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      5 0
      ادم یاد ابنبات برجام و در غلطان قدرت و ثروت افرین هسته ای میافتاد که دوستان اینها در دولت تدبیر و امید معاوضه کردند
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      3 0
      واقعأ که.... برسر رئیس اون بیمارستان که این ماسک‌ها رو قبول کرده!! مشرق جان دو هزارتا ماسک سه تومنی میشه شیش میلیون تومن، خداییش یا یه حساب بده مردم کمک کنن بریم دوهزار تا ازین ماسک‌ها بخریم بریزم جلوی سفارت کرهٔ جنوبی باهاش عکس بگیریم بگیم هدیه شونو پس دادیم!!! خداییش پولدار نیستم ولی حاضرم پول همشو بدم اگه یه عده حاضر بشن اینکارو بکنن چون خودم پیر و مریضم ولی خیلی به عنوان یه ایرانی بهم برخورده!! مشرق جان سریع، ازتو به یک اشاره، از ما به سردویدن!!! بسم ا...
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    20 1
    این رفتار سفیر کره توهین آمیز است آن هم برای یک بیمارستان خصوصی که نیازی به این کمک ناچیز ندارد بهتر بود مسولین بیمارستان آتیه از پذیرش آن خودداری می کردند
  • Arash IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    17 1
    مسوولیت این بیمارستان باید از کار برکنار بشوند، و سفیر کره باید به خاطر ندادن پول ایران اخراج بشه،،، اینکه این کره ای ها دارن در ایران قاچاق میکنن،، صنایع ما را داغون میکنن.... مقدار ذلالت اصلاحات برای ما بس بود،، باز هم ما رو ذلیل نکنید
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    13 0
    سفیر یون، خیلی اسگلی
  • محمدایوب IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    16 1
    میریم جلوی سفارت کره. ماسک میریزیم جلوی سفارت. وبه جاست جلوی بیمارستان آتیه بریم آنقدر ماسک بریزیم برای این وطن فروشان
    • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      2 0
      احسنت، همین بالا پیشنهاد دادم مشرق پیش قدم بشه شماره حساب بده من اولیش که پول بدم، هیچکی هم حاضر نشد همشو تقبل میکنم، من چندین بار به اینچئون و سئول سفر داشتم و خیلی دوست دارم به این گداها یه درس حسابی بدم، آقا بسم ا....
  • DE ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    14 0
    در حالی که دولت کره‌جنوبی بیش از ۷ میلیارد دلار به ایران بدهی دارد؛ سفیر آن کشور در تهران در اقدامی نمایشی ۲ هزار عدد ماسک بی ارزش را به یک بیمارستان در تهران اهدا کرد! ای بابا ما فک میکردیم سلفی حقارت تموم شد . ولی خب تنفس از لابلای ماسک کره ای چیز دیگه است بالاخره کره جنوبی دستنشانده و نوکر ارباب است بوی ارباب را میدهن. خخخ یانکی های خر نعل کن که در تاریخ قرون وسطی اولا امریکا را هنوز اشغال نکرده بودند ثانیا بوی پهن گاو و قاطر میدادند به کجا رسیدند از لحاظ فنی ولی از لحاظ فرهنگی سیاسیونشون در همان حال و هوای عربده کشی و آدم کُشی و تهدید و قتل و غارتند. حالا تازه یه مشت غربگدا جلوشون دست و پای خودشون را گم میکنند. ببین اینها دیگه چه بدبختند
  • سوخته IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    14 0
    باید سفیر دولت دزد را با ماسکهایش از کشور انداخت بیرون و رئیس آن بیمارستان باید این ماسکها را قبول نمی کرد تا کره جنوبی را ادب کرده باشد
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    11 0
    این کره ایی های... فریبکاری رو از اربابشون شیطان بزرگ یاد گرفتن
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    9 0
    این گونه نمایش ها علاوه بر تحقیر ایران و ایرانی است. نشانگر حقه بازی و حیله امریکا و نوکرانش است برای نفوذ . البته نوکران ایرانی امریکا از همه خطرناک تر هستند. چون راه باز کن برای سلطه هستند. باید بشدت هر اقدام این نوکران ایرانی زیر نظر باشد
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    7 0
    یه عده چیکار کردن که این الاغها رو یابو برداشته
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    2 3
    دمش گرم
  • FR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    10 0
    اف بر رییس آن بیمارستان ببرید آنها را جلوی سفارت آن جنایتکاران بریزید !
  • DE ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    3 0
    حقمونه. دیدید که اومدن کشتی‌شونو چطور آزاد کردن. حق گرفتنیه. انگشتم تو چشم کره‌ای‌ها
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    5 0
    بریزید بیرون این بردگان بی دست و پای آمریکا و یهود رو چی نفعی این کشورک جعلی ساخت آمریکا در جنگ جهانی دوم که دقیقا یک ایالت تحت امر دشمن خونی ما هست برای ما داره که باید این توهین ها رو تحمل کنم
  • ES ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    17 1
    خاک عالم بر سر رییس بیمارستان آتیه
  • FR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    9 0
    آن بیمارستان خصوصی با قبول این هدیه ؟! بی ارزش یاد سلفی حقیرانه مجلس دهم و تصاویرندید بدیدها با هوایمای دوران اخوندی را زنده کرده است.....
  • RO ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    4 4
    ایران به بد روزی افتاده ملت ایران زانو زده
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
      2 0
      زانو را تو و اربابات زدید که مدام جلوی مقاومت این ملت دنبال شروع مجدد مذاکره اید
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    5 0
    ایران باید باید سفیر کره جنوبی را اخراج کند .. و تا پرداخت بدهی هیچ ارتباطی بر قرار نکند .. البته اگر اقایان ایراد نگیرند .. این توهین به ملت ایران است .. رئیس بیمارستان اتیه. توضیح دهد چرا این خفت قبول کرد
  • سینا IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    3 1
    اینه اسرائیلی را اعدام کنید تا غلط اضافه نکند به شعور ما توهین نکند رفته ماسک اورده .پول بده وگرنه کشورت را با خاک یکسان میکنیم.
  • سیدامیر IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    2 2
    بنظرم موضوع خیلی ساده است.وقتی مانع ورود برند کره ای به ایران شدن اونا هم جلوی ورود موتور و کیت کنترل کارخانجات لوازم خانگی رو گرفتن و قیمت افزایش پیدا کرد الانم ماسک اوردن بگن دهنتون رو ببندید تا بیشتر فشار نخورید.سیاست بزدلانه و مسئول کارچاق کن نتیجش اینه
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      1 1
      جلوی کیت لوازم خانگی را گرفتن.... داداش حرف خنده دار نزن الان عصر حجر که نیست های تک ترین تکنولوژی ها هم به راحتی توسط چین و سنگاپور و ... کپی میشه
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    8 0
    چر رئس بیمارستان این توهین را قبول کرد. ، حتما. قول گرفته
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    5 0
    چرا این بدهکار پررو را با یه اردنگی نمی اندازینش بیرون؟! هر روز هم وقت پیدا کرده تئاتر بازی کنه و مظلوم نمایی کنه!
  • علی IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    8 1
    این اتفاق نشانه خودکم بینی، خود باختگی و بینش سیاسی بسیار پایین مسئولین بیمارستان است
  • US ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    4 0
    باید ماسکارو ببرن در سفارت تخلیه کنن..
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    3 1
    آب تو سر اون بیمارستانی که ازینها کمک بگیره ما خودمون بزرگترین تولید کننده و صادر کننده ماسکیم و تا یکماه دیگه شرکت دارویی برکت میشه بزرگترین صادر کننده واکسن و تجهیزات پزشکی.دادستانی ورود کنه اینارو طی تشریفات و جلوی تصویر بردارهای دنیا به کره جنوبی پس بده و وزارت خارجه ازشون بخواد عذرخواهی کنند و به بیمارستانها هشدار عمومی بده
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    4 0
    این کار توهین به شعور ملت بوده است. ضمنا از حقوق های نجومی در دولت جدید خبری بزارید
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    4 0
    همین شماها سریال کره ایی و جنس کره ایی را تبلیغ کردید.
  • سیدمرتضی IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    5 0
    یعنی این بیمارستان خصوصی دیگه چقدر گدا بودیک چیزی داریم به نام شرافت وغیرت که ظاهرا مسئول این بیمارستان ازش معاف هست، منپیشنهاد میکنم یک کمپین تشکیل بدین تا۱ملیون ماسک هدیه بدیم به سفارت کره جنوبی برای مردم نیازمندش که زیر خط فقرن مطمئنن کم نیستن این فقرا هرچند به ظاهر همه پولدارن اونجاها در جواب این تحقیر
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    6 0
    آب بر سرتان باشد مدیران بیمارستان آتیه تهران چقدر شماها حقیرین!؟
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    3 0
    آمریکا باید تمام تحریم ها را با هر بر چسب و به هر بهانه و در هر زمانی که وضع کرده است، برای همیشه و به طور یک جا و در عمل لغو کرده و هزینه ی خسارت هایی را که در این شش سال به دلیل عمل نکردن به تعهداتش داده بپردازد و منتظر راستی آزمایی ایران برای انجام این موارد بماند تا ادب شود.
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    1 0
    ننگ...
  • NL ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    3 0
    برا 4 تومن ماسک عکس دسته جمعی تبلیغاتی گرفتن به شما هم میگن پزشک آخه باید یه کره ای از شما سواری بگیره برا اهداف سیاسی خودش اونم اینقدر تحقیر آمیز !!!
  • رضا IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    0 0
    اصلاً نبايد اين خبر رو علنى ميكرديد ، اين بيشتر آدم رو مى سوزونه ، بايد كم محلى مى كرديد
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    1 0
    باید ایرانیهایی که این عکس هستند نشان عالی خیانت داده شود. البته از اینها چه انتظار میرود وقتی که نمایندهای مجلس با موگرینی سلفی میگیرند.
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    2 0
    در یک اقدام ملی میلیونها ماسک به آنها (سفارت کره پست شود)داده شود تا شرم کنند و دست از دزدی مال ملت ایران بردارند.
  • SE ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    2 3
    چرا همه تون ریختید رو سر مدیر بیمارستان
    • ارش IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      1 0
      اشتباها مثبت زدم،،، پول ما رو نمیدن ما را اسگل هم کردن این کره ای ها، رییس این بیمارستان یعنی محتاج دو هزارتا ماسک بود؟ مگه ما کمبود ماسک داریم
  • حمید IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    1 0
    ....چشم بادومی و نوکر آمریکا
  • US ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    1 0
    امیدوارم ایران سفیر کره جنوبی را احرار کرده و توهین او را نابخشودنی بنامد.
  • اصلان IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    0 0
    چی بگم....
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    2 0
    چه بیمارستانی بود که محتاج ماسک بود. اف بر رئیس بیمارستان و وزیر و معاون که ان را تائید و دکتر کرد و پست داد بهش. کره خیال میکنه اینجا اتیوپی است. البته هم حق دارد از بس مثل ذلیل و بدبخت و تو سری خور در مذاکرات حاضر شدید این شده نتیجه اش.
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    3 0
    چرا به دولت ماسک نداد و به بیمارستان خصوصی داد؟
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    1 4
    از یک طرف هم خبر ناقصه. ممکنه ماسک خاص باشد و سفارش بیمارستان خصوصی باشد . رسانه ها در عوامفریبی و تحریف و تشویش افکار عمومی خیلی نقش مهمی دارند
    • علی IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
      1 0
      خب نهایتش ماسک نانو ۹۹.۹ درصد بشه که اون هم خودمون داریم. چرا اصل حرف رو درک نمیکنی. همه مبخوان بگن اون تحریمش ۷ یا ۸ میلیارد دلار کجا و این فوقش ۳۰۰۰ ماسک یا حتی ۳۰ میلیون دلار مثلا کمک کجا. شما باز هم راضی باش و گول رسانه ها رو یه وقت نخوری ها!!
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    4 0
    ننگ بر اون ایرانی که با این عوضی ها عکس گرفتن
  • SE ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    1 5
    دم مدیر بیمارستان آتیه گرم،لااقل دوهزار نفر که پول ندارند که ماسک بخرند صاحب ماسک میشن
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    1 0
    جالب اینه که یه پست جدید هم تو اینستاگرام گذاشتن که منت گذاشتن 27 میلیون دلار به افغان های ایران و سه میلیون دلار به ایران کمک کردن.
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    0 2
    آقا من قصد ازدواج دارم وسایلم را ۳ سال قبل از یخچال گرفته تا تلویزیون و ماشین لباسشویی و..تماما سامسونگ کره جنوبی خریدم و اصلا پشیمان نیستم سود خوبی هم نصیبم شد. در ضمن همه هم به من میگن که این چند شرکت وسایل خانگی معلوم الحال ایرانی که توی تلویزیون و... تبلیغ میکنن اصلا ایرانی نیستن. تمام قطعاتشون چینی و از اونجا وارد میشه و به نام کالای ایرانی می فروشن به درد ما هم نمیخوره
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    3 0
    خوار شدیم باید با بیمارستان برخورد بشه
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    4 0
    آب بر سرت وطن فروش هم بیمارستانت را خوار کردی هم وطنت را قیمتت همان د وهزار ماسک بود----هرچه زودتر رئیس بیمارستان بر کنار شود
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    3 0
    متاسفانه احمق هایی پیدا میشوند که احساساتشان برانگیخته شود و 7 میلیارد دلار طلب ایران را نبینند و ماسک کره ای را را ببینند به مراتب کره نوکر بی چون و چرای آمریکاست و متاسفانه دولتهای قبلی ما با واردات غیر ضرور کمک کردند تا این عضو تحریم کننده چاق و چاق تر شود و تولید داخل لاغر و لاغرتر شود . اگر هیچ دینی نداریم ایرانی باشیم و ایرانی غیرت دارد ، پس به این راحتی چیزی رو که داریم از بیگانه تمنا نکنیم . یا حق
  • حجت IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    2 0
    ما از محتوای این دیدار خبر نداشته و به‌صورت دقیق نمی‌دانیم که سفارت کره جنوبی به چه منظوری این قرار ملاقات را گذاشته است! آخه ، تو ندونی کی باید بدونه؟ نگفتی شاید بمب توشه؟ نمیگین این چیه آوردین. بالفرض هم نمی دونستین، نباید با خودت بگی برای چی باید با یه کارتن عکس بگیرم که معلوم نیس چی توشه؟ آخه کلم، توجیهی بهتر ازین نداشتین؟
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    2 0
    مسیولین بیمارستان دیدار انجام میدادند ولی هنگام رفتن کره ای ها چهار هزار تا ماسک به اونها هدیه میکردن
  • امیرمسعود IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    4 0
    پیشنهاد می دهم به جای چهار هزارتا ماسک؛ چهل هزار تا ماسک با حضور جمعی از مردم در جلوی درب سفارت کره جنوبی تخلیه و به آنها از سوی مردم ایران صدقه داده شود.
  • احمد معمار IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    2 0
    ما لز کره جنوبی نخواستیم پولمان را نگهدارد که کرایه نگهداری آن را بخواهد. کره جنوبی باید حق نوکری خود را از آمریکا بگیرد. و خسارات ناشی از کمبود سرم و دارو و از دست رفتن جان انسان ها را به ایران پرداخت کند.
  • زهره IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    2 0
    به نظر من مسئولین بیمارستان خصوصی که از گرفتن هزینه های سر سام آور از بیماران سیر نشده اند خائن و وطن فروش نیز هستند ومستحق مجازات
  • US ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 2
    کره جنوبی رو ول کنید ازبورس چه خبر ؟
    • محسن IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
      0 0
      بورس رو بی خیال از فرافکنی چه خبر؟
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 0
    طرف ما امريكا است نه بايدن بايدن بايد ازطرف امريكا تعهد كند نه از طرف خودش تعهدات بايدن بدرد ما نمى خورد ونبايد منشاء اقدام ما قرار گيرد
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 0
    موجودی ماسک سوپری محلمون از این بیشتره
  • محسن IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 0
    خیانت علنی این افراد در ایران و توهین مقام کره ای نباید بی پاسخ رها شود
  • امید IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 0
    باید کلیه کالاهای کره ای را تحریم کنیم تا شاهد اینگونه توهین نباشیم.
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 0
    مرگ بر اسراییل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس