طرح ترافیک نمایه

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت از تغییر ساعت اجرای محدودیت تردد در محدوده طرح ترافیک از امروز خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ مجید رنجبر، رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت اظهار داشت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری و جنت آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری و شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی دارای بار ترافیکی هستند. 

بیشتر بخوانید:

رفتارهایی که گره ترافیک را محکم‌تر می‌کنند

سرهنگ رنجبر تصریح کرد: در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر جنوب به شمال از هنگام، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید:

امکان یک بار خروج از طرح ترافیک بعد از ساعت ۱۴:۳۰ وجود دارد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی و جانبازان در هردو مسیر، سنگین گزارش شده است.

وی گفت: از امروز دهم آبان آغاز طرح ترافیک از ساعت۷:۳۰ و پایان آن ۱۷ است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    2 0
    اگه شما فهمیدین به ماهم بگین سه چاهر ماهه همه مسؤل و غیر مسؤل پلیسو شهروند میگن ممنوعیت شبانه رو بردارین به هزار دلیل خاصیت نداره کسی گوشش بدهکار نیست نه به حرف حق نه ناحق سه روزه پیشنهاد آفزایش ساعت طرح ترافیک رو دادن و تصویب کردن و اجرا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ درآمد داره این افزایش وضرر داره اون کاهش و لغو خدا رو شکر که دولت قبل رفت ولی مردم آزاریهاش موند آزار بدین هرچی میشه چون این ملت فریاد رس ندارن
    • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      0 0
      هر طرحی که پول داشته باشه تداوم پیدا می کنه و تشدید میشه امکان لغو هم نداره حتی اگه کاملا بی خاصیت باشه و فقط باعث سختی و زحمت مردم بشه. منع تردد شبانه رو لغو نکردن ولی ساعت طرح ترافیک رو افزایش دادن این یعنی فقط و فقط فکر درآمدزایی هستن. اگه پیک ششم تو راهه و کرونا هنوز ادامه داره باید ساعت طرح هم تغییر نمی کرد چون این کار باعث افزایش استفاده از حمل و نقل عمومی میشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس