کامرانی فر: نگاه مثبت رییس جمهوری به ورزش قابل تقدیر است

دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران گفت: نگاه مدیریتی و مثبت شخص رییس جمهوری به ورزش قابل تقدیر است و آنچه می بینیم باعث می شود شور و نشاط اجتماعی افزایش یابد.

به گزارش مشرق، حسن کامرانی‌فر تاکید کرد: جای خوشحالی است که در کشوری زندگی می کنیم که اتفاقات و مسایل جامعه برای مسئولان حائز اهمیت است.

وی با اشاره به شرایط دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس گفت: این که نفر اول اجرایی کشور به این موضوع ورود کرده نشان می دهد تا چه حد به ورزش اهمیت می دهد که جا دارد از این نگاه حمایتی و مدیریتی تقدیر و تشکر کنم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: آیت الله رئیسی در چند هفته اخیر دستوری را صادر کردند تا هر چه زودتر وضعیت دو تیم بزرگ و مردمی استقلال و پرسپولیس مشخص شود. خیلی خوب است در کشوری زندگی می کنیم که در آن بالاترین مقامات نگاه مدیریتی به ورزش و فوتبال دارند و با این نگاه مشکلات موجود حل می شود.

کامرانی فر تاکید کرد: این نگاه فقط به ورزش نیست، در چند روز گذشته دیدیم در یکی از استان های کشور اتفاقی می افتد که شخص رئیس جمهور به آن استان می رود تا از نزدیک روند کار را دنبال کند. این نشان از توجه و اهمیت موضوعات مهم جامعه برای رییس جمهوری دارد که قابل تقدیر است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس