عربستان دنبال ابتکارعملی برای ممانعت از شکست بزرگ در یمن

در پی پیشروی‌های نیروهای انصارالله در استان مأرب که در آستانه کنترل کامل بر آن هستند، سفیر عربستان در نزد دولت مستعفی یمن از ابتکارعمل کشورش برای پایان دادن به جنگ یمن سخن گفت و آن را آخرین فرصت دانست‌.

به گزارش مشرق به نقل از سایت الخبر الیمنی، محمد آل جابر، سفیر عربستان در نزد دولت مستعفی یمن این اظهارات را در مصاحبه با روزنامه الشرق الاوسط که از سوی ریاض تامین مالی می‌شود، مطرح کرد.

این اظهارات آل جابر نشان می‌دهد که عربستان برای تبلور یک ابتکارعمل در تقلاست که از نظر زمانی و نظامی یک شکست واقعی برای ریاض محسوب می‌شود که تنها زمانی دست از جنایت‌های خود علیه ملت یمن برمی‌دارد که انصارالله پیشروی کند.

آل جابر زمانی این اظهارات را مطرح می‌کند که وزارت خارجه عربستان تلاش می‌کند میانجی‌هایی پیدا کند و از این طریق انصارالله را از کنترل بر باقی مناطق استان مأرب که عربستان آن را به عنوان پایتخت تسلیحاتی خود برای اعلام جنگ علیه یمن انتخاب کرده، منع کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 0
    شیر انصارالله با ايمان راسخ به‌ خداوند متعال هیمنه طاغوتیان رادرهم شکسته است
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 0
    خوب چرا با پهباد چیپ های موشک های ضدزره هدایت سیمی را به یمنی ها نمی رسانید مثل آی سی های تاو و کورنت و مالیوتکا و یا حتی ضدهوایی دوش پرتاب میثاق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس