کد خبر 1292722
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
پاسخ ایران به حمله سایبری دشمن کوبنده‌ خواهد بود/ ورود کمیسیون امنیت ملی مجلس به ابعاد حمله سایبری

رئیس «کمیته سیاست داخلی» کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در طی این سال‌ها هیچ اقدام دشمن در حوزه سایبری بدون پاسخ نبوده است.

به گزارش مشرق، ابراهیم عزیزی، با اشاره به جلوگیری از حملات سایبری در آینده اظهار داشت: به هر حال یکی از راه‌های نفوذ ایجاد حملات سایبری به کشور است.

وی بیان داشت: بالاخره هر از گاهی دشمن سعی می‌کند تا از برخی منافذ اقدامات ناجوانمرد خود را انجام دهد لذا ما باید تلاش کنیم تا تمام منافذ و تمام راه‌های نفوذ و اقدامات دشمنانه احتمالی را سد کنیم.

بیشتر بخوانید:

حمله به سیستم توزیع سوخت بسیار پیچیده و پاکسازی آن دشوار است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ما باید به دنبال «سد رخنه» باشیم، اظهار داشت: ما عبارتی داریم به عنوان «سد رخنه» لذا یکی از وظایف دستگاه‌های ما این است که با اقدامات دقیق، هوشمندانه و برنامه‌ریزی شده با حملات ناجوانمردانه دشمن در حوزه سایبر مقابله کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ایران در مقابله با حملات سایبری دست برتر را دارد گفت: از این رو در طی این سال‌ها هیچ اقدام دشمن در این حوزه سایبری بدون پاسخ نبوده است لذا بدون شک پاسخ ایران همانطور که در حوزه غیر سایبر - فضا، زمین، دریا و هوا -  قاطعانه بوده لذا در حوزه سایبر هم دشمن پاسخ کوبنده‌ای دریافت خواهد کرد تا پشیمان شود.

عزیزی تصریح کرد: البته این پاسخ از وظایف مدیران و مسئولان کم نخواهد کرد و مدیران باید وظایف خود را به درستی انجام دهند تا جلوی رخنه و نفوذها را بگیرم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با این حال حمله سایبری دشمنان به پمپ بنزین‌ها هم این هفته در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور برخی از مسئولین مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    1 4
    هر چی انتقام سخت گرفتید برای ترور و شهادت سردار سلیمانی بسه!!!!!!!.........
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    4 1
    ان شالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس