کد خبر 1292595
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷
سرمربی تیم هوادار: روی اشتباه فردی گل خوردیم

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران با اظهار رضایت از عملکرد بازیکنانش در مقابل سپاهان اصفهان گفت: در این بازی روی اشتباه فردی و غفلت، گل خوردیم.

به گزارش مشرق، غلامرضا عنایتی، شامگاه شنبه بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان در نشستی خبری افزود: باید از این شکست ها درس آموخت و بازیکنان ما به خودباوری برسند.

وی با بیان اینکه مطمئنم در لیگ برتر فوتبال ماندگار هستیم، اضافه کرد: در ادامه لیگ برتر، تیم فوتبال هوادار بهتر عمل خواهد کرد.

عنایتی تصریح کرد: می دانستیم بازی سنگینی را در مقابل تیم پرمهره سپاهان در پیش رو داریم و تلاش زیادی کردیم تا در این دیدار امتیاز لازم را بگیریم که  چنین نشد.

وی تصریح کرد: تاوان جوانگرایی را ما مربیان تیم ها می دهیم.

سرمربی تیم هوادار گفت: در کل از تلاش تیم خود راضی و مطمئن هستم بازیکنانم به خودباوری می رسند اما باید از باخت امشب درس گرفت و از این درس برای بازی های آینده استفاده کرد.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیمش کیفیت خوبی را در زمین نشان می دهند، تصریح کرد: ما نسبت به بضاعت خود، تیم را برای لیگ برتر بسته بودیم و بازیکنانم در هر سه بازی گذشته آنچه توقع داشتم برغم واگذاری نتیجه، انجام دادند.

وی اظهار داشت: تنها چیزی که تیم ما را اذیت می کند بی تجربگی در لیگ برتر است. 

سرمربی هوادار افزود: هر تیمی که به لیگ برتر می آید تلاش خود را می کند تا در لیگ ماندگار شود و در سال های بعدی اتفاقات بهتری خواهد افتاد و چند مهره هم طی روزهای آینده به تیم اضافه خواهند شد و شرایط ما بهتر می شود.

وی افزود: در بازی امشب، بازی هجومی جلوی سپاهان خودزنی بود و می دانستیم این تیم فوق العاده خطرناک است و با داشتن بازیکنان بین المللی سپاهان، بازی را واگذار می کنیم.

عنایتی گفت: در این دیدار روی اشتباه فردی شکست خوردیم و بازیکنان ما آنچه گفتیم انجام دادند اما امیدوارم در ادامه، شرایط بهتر شود.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و هوادار تهران از ساعت ۱۸ امروز شنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان با یک گل، حریف خود را شکست داد.

با این پیروزی تیم سپاهان ۹ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کرد و تیم هوادار برخلاف بازی خوب خود، بدون امتیاز در رده چهاردهم لیگ برتر قرار گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس