کد خبر 1292564
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
موج جدید بازداشت‌ها توسط دولت آل خلیفه آغاز شد

نیروهای امنیتی بحرین موج جدیدی از بازداشت‌ها و احضار فعالان سیاسی و مدافعین حقوق بشر را آغاز کرده‌اند.

به گزارش مشرق، سرویس‌های امنیتی بحرین موج جدیدی از بازداشت‌ها را با احضار شماری از فعالان و مدافعین حقوق بشر آغاز کرده‌اند تا در راستای برنامه هدفمند سرکوب آزادی‌ها و خاموش کردن صدای حق طلبانه مردم قرار بگیرد.

صفحه صفحه الوفاق بحرین در شبکه اجتماعی در خبرهای متعددی با اعلام این اطلاعات افزود: «سید ابراهیم کمال الدین» رئیس سابق جمعیت بحرینی مبارزه با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و «غسان سرحان» معاون وی به همراه علی همام یکی از شهروندان عادی بحرینی برای بازجویی به مراکز امنیتی فرا خوانده شده‌اند، و قرار است این افراد فردا یک شنبه ۳۱ اکتبر خود را به مسئولین امنیتی معرفی کنند.

سرویس‌های امنیتی آل خلیفه همچنین عبدالمجید عبدالمحسن شهروند ۷۰ و چند ساله بحرینی به همراه علی مهنا از فعالان مخالف این رژیم را برای بازجویی در همین تاریخ احضار کردند.

این دو به دلیل مشارکت در مراسم تشییع و خاکسپاری "علی قمبر" جوان بحرینی که بر اثر شکنجه و اهمال پزشکی در زندان‌های بحرین به شهادت رسید، احضار شده‌اند.

جمعیت الوفاق بحرین همچنین خبر داد، نیروهای لباس شخصی وزارت کشور بحرین علی «احمد ابراهیم العکری» و «تقی فرید کویتان» را بدون ارائه هیچ اتهام و دلیلی دستگیر کرده اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 0
    سرکوب مردم دست خالی کار هر حیوان انسان نمایی است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس