لیگ برتر فوتبال| سومین پیروزی متوالی استقلالی‌ها/ تراکتور هم سد راه شاگردان مجیدی نشد

تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل تراکتور، سومین پیروزی پیاپی خود در این فصل را جشن گرفت.

به گزارش مشرق، در روز نخست از هفته سوم لیگ برتر فوتبال امروز شنبه تیم‌های استقلال و تراکتور به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال ‏‬ به پایان رسید.

در این مسابقه که از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی آغاز شد، ارسلان مطهری (۵۴) برای استقلال گلزنی کرد تا شاگردان فرهاد مجیدی سومین برد متوالی خود را در این فصل از لیگ برتر تجربه کنند. آبی‌ها با این برد ۹ امتیازی شدند.

فیلم/ خلاصه بازی استقلال ۱ - تراکتور ۰

ترکیب استقلال با بازگشت چشمی و حسینی

تیم استقلال در این مسابقه با ترکیب سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی (عارف آغاسی)، آرش رضاوند (زبیر نیک نفس)، مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی (ارسلان مطهری)، وریا غفوری، جعفر سلمانی، کوین یامگا (رضا آذری) و امیر حسین حسین‌زاده (امین قاسمی نژاد) به زمین رفت. بازگشت حسینی به ترکیب و حضور روزبه چشمی در جمع یازده بازیکن اصلی از نکات قابل توجه برنامه‌های فرهاد مجیدی بود.

همچنین فیروز کریمی سرمربی تراکتور تیمش را با ترکیب محمدرضا اخباری، عبدالله ناصری، ابوالفضل رزاق‌پور، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی، محمد قادری (علی فتحی)، عبدالله حسینی، آرش قادری، بهزاد سلامی (محمد قنبری) و شاهین ثاقبی (سعید واسعی) به میدان فرستاد.

برد اقتصادی استقلال برابر تراکتور با یک پنالتی بر باد رفته

دو موقعیت خطرناک استقلال در نیمه نخست

استقلال در نیمه نخست بازی هجومی تری را به نمایش گذاشت و چند فرصت خوب گلزنی داشت. در دقیقه ۲۳ شوت سنگین وریا غفوری با اختلاف کم از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت. وریا غفوری یکی از عناصر هجومی و تاثیرگذار استقلال در این نیمه بود. همکاری او با محمد دانشگر در دقیقه ۲۸ با ضربه سر «کوین یامگا» مهاجم خارجی استقلال همراه بود که این ضربه هم با فاصله کم از کنار دروازه تراکتور اوت شد. تراکتور در نیمه نخست فرصت خاصی برای گلزنی نداشت. این تیم در دقیقه ۴۴ دست به تعویض زد و سعید واسعی به جای شاهین ثاقبی وارد میدان شد.

برد اقتصادی استقلال برابر تراکتور با یک پنالتی بر باد رفته

گلزنی استقلال و پنالتی بر باد رفته غفوری

در نیمه دوم فرهاد مجیدی ارسلان مطهری را به جای روزبه چشمی وارد زمین کرد تا قدرت هجومی آبی پوشان را بیشتر کند. تراکتور در دقیقه ۵۱ می‌توانست با حرکت سامان نریمان جهان از پشت مدافعان استقلال به گل برسد که ضربه او با اختلاف کم نسبت به دروازه حریف روانه اوت شد. سه دقیقه بعد، ارسلان مطهری که در نیمه دوم وارد زمین شده بود، با یک ضربه سر برای استقلال گلزنی کرد.

استقلالی‌ها در ادامه این بازی صاحب یک ضربه پنالتی شدند. وریا غفوری در دقیقه ۷۰ پشت توپ ایستاد ولی ضربه «چیپ» او به تیرک افقی برخورد کرد و در برگشت زبیر نیک نفس هم نتوانست توپ را به تور دروازه تراکتور برساند. تراکتور برای جبران نتیجه در نیمه دوم حملاتی روی دروازه استقلال ترتیب داد اما این حملات با دفاع فشرده و منسجم استقلال راه به جایی نبرد تا بازی با همان یک گل به پایان برسد.

برد اقتصادی استقلال برابر تراکتور با یک پنالتی بر باد رفته

اخطاری‌های مسابقه

این بازی به ویژه در نیمه نخست پربرخورد بود. سیدرضا مهدوی داور مسابقه به عبدالله ناصری از تراکتور و محمدحسین مرادمند، وریا غفوری، یامگا و جعفر سلمانی از استقلال کارت زرد نشان داد.

خرید جدید استقلال روی سکو

«رودی ژستد» مهاجم خارجی و جدید استقلال که امروز قراردادش را با این تیم آغاز کرد، در این مسابقه از روی سکوها تماشاگر بازی بود و احتمالاً از هفته آینده می‌تواند این تیم را در مسابقات همراهی کند. همچنین یامگا که در بازی قبلی برای استقلال دو گل زده بود در این دیدار در گلزنی ناکام بود و یک کارت زرد گرفت.

سومین برد متوالی استقلال باز هم با کلین شیت/ تراکتور هم سد راه شاگردان مجیدی نشد +فیلم و جدول

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناشنا IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    6 0
    سلام دوستان استقلال بازم بااسترس بازی رابراهواداران. با یک گل بپایان رساندچراکاپیتان استرس داردبرا زدن پنارتی
  • پرسپولیس محبوب قلبها IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    8 2
    پس وزارت ورزش چی کار میکنه؟چرا جلوی استقلالو نمیگیره؟
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    7 2
    ما امسال قهرمانیم
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    5 2
    امسال جام برای استقلاله
  • پری مجرد 44 ساله IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    4 6
    جوجه رو آخر پاییز می شمارند. مجیدی با این اخلاق گندی که داره هیچ وقت موفق نمیشه
  • پری مجرد 44 ساله IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    0 9
    به حول و قوه الهی امسال سپاهان قهرمان لیگ میشه
  • رهگذر IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    1 1
    باید حرکتی به سمت دستیابی به قهرمانی باشگاه های آسیا و حضور موثر در بازی های باشکاه های جهان داشته باشیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس