واکنش باشگاه پرسپولیس به تفرقه افکن ها: پیگیرد قانونی می کنیم/ تیم خط قرمز ماست

باشگاه پرسپولیس در مورد حواشی اخیر به وجود آمده پیرامون این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ این روزها شاهد هجمه‌ها و خبرسازی‌ها از سوی جریان‌های هدفمند علیه پرسپولیس، خصوصا تیم هستیم که به طور مشخص ایجاد مشکل و فضای بدبینی را در دستور کار دارد و با توجه به شناسایی بعضی جریان‌ها و در صورت ادامه این روند، پیگردهای قانونی صورت خواهد گرفت ولی مهم‌تر از آن هوشیاری هواداران است.

هجمه‌های فراوانی طی هفته‌های اخیر در خصوص باشگاه و تیم جریان یافته است. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس منابع مالی بدهی گابریل کالدرون و دستیارش را تامین کرد و در شرف تسویه حساب است. مشکلات و موانع سال‌های گذشته، یکی، یکی در حال حل و فصل است و البته با توجه به محدودیت‌ها کار اصلا آسان نیست.

از سوی دیگر، تیم فوتبال پرسپولیس در دو بازی ابتدایی فصل جدید در خانه حریف و ورزشگاه آزادی، دو برد متوالی را کسب نمود. در این شرایط، بعضی گروه‌ها و جریان‌ها به دنبال ایجاد اخلال در پرسپولیس هستند. تا آن‌جا که موضوع مربوط به مباحث مدیریتی باشد و به شاکله و امور پرسپولیس لطمه وارد نسازد، باشگاه صبوری خود را نشان داده است و نقدها و تحلیل‌های قابل تامل را هم به گوش جان می‌شنویم، اما تیم فوتبال پرسپولیس و عوامل آن خط قرمز باشگاه هستند.

بیشتر بخوانید:

دعوت ۳ پرسپولیسی به کمیته اخلاق

این روزها دور تازه‌ای از هجمه‌ها را شاهد هستیم که به دنبال ایجاد فضای بدبینی به ویژه نسبت به تیم و عوامل پرتلاش و  صبور آن است. بعضی اخبار و حواشی در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، به نام حمایت از پرسپولیس در واقع تخریب آن و لطمه به اعتماد بین هواداران و تیم را دنبال می‌کند. بی‌تردید مهم‌تر از هر اقدام ما، هوشیاری هواداران نسبت به این مسائل در جهت خنثی سازی هجمه‌ها است.

عده‌ای از طرق مختلف تلاش می‌کنند تا با شائبه‌ها و حاشیه‌های گوناگون، جو سازی کرده و با برنامه‌ای مشخص، بین اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس تفرقه افکنی کنند. هواداران خود شاهد هستند که مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان با جدیت و تمرکز بالا در مسیر اصلی حرکت می‌کنند و با حل مشکلات و بدهی‌های گذشته و کسب نتایج خوب تیمی، هیچ گاه در مقابل این هجمه‌ها عقب نشینی نکرده و نخواهند کرد. باشگاه پرسپولیس با حمایت و پشتیبانی هواداران تا اینجا اهداف خود را پیش برده است. هر چند کار بسیار سخت و موانع زیاد هستند ولی با اتحاد و همبستگی، این راه روشن را ادامه خواهیم داد. این در حالی است که رقابت در خارج از زمین فوتبال هم که امر تازه‌ای نیست و همه کسانی که این روش را دنبال می‌کنند، می‌شناسیم.

از همین جا هشدار می‌دهیم با توجه به شناسایی دقیق این جریان‌ها، چنانچه این شرایط ادامه یابد، باشگاه مجبور خواهد بود از راه قانونی به این موضوع ورود کند و با بانیان این کار غیر اخلاقی برخورد نماید.

مسیر پرسپولیس مشخص است و تکلیف و وظیفه همه، به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود تا شاهد شکوفایی روزافزون و پیشرفت تیم باشیم. باز تاکید می‌کنیم، هواداران مهمترین نقش را در این میان بر عهده دارند و همیشه با حمایت خود، موانع این مسیر را کنار می‌زنند تا افتخارات باشگاه بزرگ پرسپولیس بیشتر و بیشتر شود.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس