سردار جلالی: آمریکا از تقابل نظامی با جمهوری اسلامی در هر شرایطی پرهیز می‌کند

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دستاوردهای دفاعی ما سبب شده تا آمریکا از تقابل نظامی با جمهوری اسلامی در هر شرایطی پرهیز کند اما آنها در تلاشند تا در جنگ ترکیبی اقدامات خود علیه کشور ما را عملیاتی کنند.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا جلالی در دیدار با آیت‌الله حسین نوری همدانی با اشاره به برنامه ها و راهبردهای دشمن گفت: تدابیر مقام معظم رهبری و دستاوردهای چشم‌گیر در حوزه دفاعی سبب شده تا امروز آمریکا از تقابل نظامی به جمهوری اسلامی در هر شرایطی پرهیز کند اما آنها در تلاش هستند تا در یک جنگ ترکیبی مادون جنگ نظامی اقدامات خود را علیه کشور ما عملیاتی کند.

وی با اشاره به اینکه در این جنگ ترکیبی عرصه‌های دفاعی، امنیتی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، رسانه‌ای و غیره مورد هدف دشمن قرار دارد؛ تاکید کرد در نهایت دشمن در تلاش است تا سرمایه اجتماعی و حمایت مردمی نظام را تضعیف کند.

جلالی با بیان اینکه ماموریت اصلی پدافند غیرعامل ارتقای تاب آوری ملی کشور است، گفت: ما برای ارتقای بازدارندگی در برابر تهدیدات نوین و ترکیبی دشمن نیازمند یک منظومه دفاعی منسجم، پویا و خلاق در بخش غیرنظامی هستیم.

آیت‌الله نوری همدانی نیز با اشاره به اینکه اساسا از ابتدای تشکیل عالم ماه شاهد دو نوع سیاست استکباری و سیاست الهی هستیم، تاکید کرد: در سیاست خدایی انبیا تلاش می کنند تا مردم را به سلاح ایمان مجهز کنند.

 وی با اشاره به اینکه در سیاست الهی ستون دین مردم هستند و اساس و قوام کشور را نیز مردم تشکیل می دهند، گفت: برای مسئله دفاع نیز ما باید مردم را بیدار کنیم و آنها را به سلاح بصیرت مجهز کنیم چرا که دشمن در کمین است.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه کشور باید آنقدر قوی باشد که دشمن جرأت نکند هر نوع تهدیدی را علیه کشور اعمال کند، افزود پدافند غیرعامل باید در این مسیر گام بردارد و بیدارتر هوشیار تر و قوی تر از گذشته عمل کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • افشین IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    5 0
    تا وقتیکه پدافند غیر عامل را جدی نگیریم و در حد یک نیرو به آن نپردازیم خطر،در کمین هست. جنگ سايبري و اینترنت امن بومی را جدی بگیرید
  • افشین IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    6 0
    وقتیکه آهن می مواد پتروشیمی و ......رو در بورس،کالا ده درصد زیر قيمتدفابذخليج فارس،میخرید و به کارگر بین پنج تا شش دلار در روز،دستمزد میدید کمتر از،حتی چین چرا باز،نمی تونید مثل تمام خودرو سازهای دنیا با ميفييت و مناسب قیمت تولید کنيد؟؟ چون هر کدام چندتا شرکت زیر،مجموعه دارید و در هر شرکت مشتی انگلزاده اويزون شدن عضو هیئت مدیره و مدیر عامل و مدیر داخلی و مدیر کوفت و زهر مار در این حیاط خلوت نان آب دار و هزینه حقوقهای نجومی اینا رو باید ملت روی قیمت خودرو بدن. آبروی،صنعت کشور رو بردید.حتی صنعت نظامی که گل سر،سبد صنایع هست باید بدنامی شما رو یدک بکشه. واقعا مایه ننگ کشور و صنعت ایران هستید. فقط مگه رهبری عزیز،شماها رو آدم کنه والا بعيده شخص دیگه ای زورش،برسه.بقیه فقط حرف.مديوني مشرق،منتشر،نکنی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس