کد خبر 1291325
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
پایان اعتصاب در مشهد؛ بازیکنان پدیده با میثاقیان تمرین کردند + تصاویر

بازیکنان تیم فوتبال پدیده مشهد به اعتصاب خود پایان دادند و زیر نظر اکبر میثاقیان، سرمربی جدید خود تمرینات‌شان را دنبال کردند.

به گزارش مشرق، بازیکنان تیم فوتبال پدیده که از چهارشنبه ۲۸ مهر ماه و یک روز پس از دیدار هفته اول مقابل آلومینیوم اراک دست به اعتصاب زده بودند، بالاخره به اعتصاب خود پایان داده و امروز (چهارشنبه - ۵ آبان ماه) زیر نظر اکبر میثاقیان تمرین کردند.

تمرین امروز تیم فوتبال پدیده در مشهد و زیر نظر سرمربی جدید این تیم انجام شد. این در حالی بود که بازیکنان پدیده به دنبال مشکلات مالی و عدم دریافت مطالبات خود حتی حاضر نشدند با تیم راهی رفسنجان شوند و دیدار هفته دوم این تیم مقابل مس لغو شد که باید منتظر تصمیم کمیته انضباطی در این باره بود و به احتمال فراوان رأی این کمیته اعلام نتیجه ۳ بر صفر به سود مس باشد.

بیشتر بخوانید:

۲ سرمربی در یک اقلیم!

با این حال رضا مهاجری که سرمربی پیشین پدیده بود، روز دوشنبه با مسئولان باشگاه به اختلاف خورد که باشگاه پدیده نیز اعلام کرد با این مربی به صورت توافقی قطع همکاری کرده و اکبر میثاقیان به‌عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده است.

میثاقیان و مهاجری روز گذشته به صورت همزمان در محل تمرین پدیده حاضر شده بودند که البته باز هم هیچکدام نتوانستند تکلیف را مشخص کنند تا بازیکنان تمرین کنند. در نهایت امروز بازیکنان تیم پدیده اعتصاب خود را شکستند و زیر نظر میثاقیان به تمرین پرداختند.

تیم فوتبال پدیده در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، روز شنبه، ۸ آبان در مشهد میزبان نفت مسجدسلیمان است که تمرینات این تیم برای این بازی از سر گرفته شده است.

در زیر تصاویر مربوط به تمرین امروز تیم پدیده را می‌بینید:

تیم فوتبال پدیده , تیم فوتبال شهر خودرو , اکبر میثاقیان ,

تیم فوتبال پدیده , تیم فوتبال شهر خودرو , اکبر میثاقیان ,

تیم فوتبال پدیده , تیم فوتبال شهر خودرو , اکبر میثاقیان ,

تیم فوتبال پدیده , تیم فوتبال شهر خودرو , اکبر میثاقیان ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس