اختلال سوختگیری مشکلی برای مسافران به وجود نیاورد

در پی بروز مشکلاتی در روند سوخت‌گیری و اختلال ایجاد شده در پمپ بنزین‌ها در روز گذشته مشکل خاصی برای رانندگان ناوگان مسافری بین‌شهری به وجود نیامد و برخی از رانندگان با نرخ آزاد سوخت‌گیری کردند.

به گزارش مشرق، روز گذشته اختلالی در سامانه هوشمند سوخت‌گیری ایجاد شد که البته به مرور پمپ‌بنزین‌های متعددی به مدار بازگشتند و با سوخت‌گیری با نرخ آزاد این مشکل تا حدود زیادی برطرف شد اما این مسئله به وجود آمد که آیا بروز این مشکل خللی در جابه‌جایی مسافران برون‌شهری به وجود آمد یا خیر؟

رحمت‌الله حاج محمد علی – مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌ سواری کرایه کشور- در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: با توجه به اینکه این اختلال در همه پمپ‌بنزین‌ها به ویژه جایگاه‌های بین‌شهری به وجود نیامده بود بسیاری از رانندگان سوخت‌گیری خود را انجام داده بودند و به همین سبب مشکل چندانی برای رانندگان به وجود نیامد.

وی افزود: البته برخی از رانندگان نگران این مسئله بودند که شایعاتی مانند افزایش قیمت بنزین واقعیت داشته باشد که خوشبختانه این مسئله هم تکذیب شد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌ سواری کرایه کشور با بیان اینکه گزارش مشکل خاصی درباره سوخت‌گیری رانندگان در روز گذشته یا اختلال در حمل و نقل مسافران نداشتیم، گفت: هر قدر از ظهر دیروز زمان گذشت این مشکل برای تعداد بیشتری از جایگاه‌های سوخت برطرف شد و رانندگان توانستند سوخت‌گیری بیشتری کنند تا برای جابه‌جایی مسافران به مشکل برنخورند.

همچنین احمدرضا عامری –رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور- نیز در این باره به ایسنا اینگونه توضیح داد: رانندگان اتوبوس‌های بین شهری مانند دیگر رانندگان در روز گذشته بابت اختلال در روند سوخت‌گیری مشکلاتی داشتند اما به سرعت تمهیداتی اندیشیده شد و مشکل تا حدود بسیاری حل شد.

وی افزود: برخی از پمپ‌ بنزین‌ها با مشکل مواجه شدند اما از این مشکل هم عبور کردیم و گزارشی از بروز وضعیت بد یا مختل شدن مسافرگیری در این زمینه نداشتیم و امیدواریم به سرعت این مسئله به صورت کامل حل شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جاسم IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    0 0
    یعنی ت همراه همه مسافران بودی که میگی مشکلی براشون پیش نیومده .عجبا نکنه جنی ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس