کد خبر 1290999
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس، گفت: با حضور به موقع پلیس، سارقان در حین سرقت از یک منزل در شهر فردیس، به رغم مخفی شدن در داخل کمد دیواری دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش مشرق، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس، گفت: با حضور به موقع پلیس، سارقان در حین سرقت از یک منزل در شهر فردیس، به رغم مخفی شدن در داخل کمد دیواری دستگیر و روانه زندان شدند.

 سرهنگ کامران ملکی در تشریح خبر دستگیری سارقان منزلی در فردیس، گفت: در پی تماس شهروندان با شماره تلفن 110 و اعلام حضور خودرویی مشکوک در مقابل یک ساختمان در شهرک بعثت، بلافاصله ماموران کلانتری 17 بعثت به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد که شخصی داخل خودرو اعلامی به صورت خوابیده اسکورت سارقان از یک منزل است که در مرحله اول نامبرده در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اظهار داشت: در ادامه مأموران با حرکت به سمت ساختمان متوجه شدند که سارقان با شکستن قفل درب ساختمان وارد منزل شده و در حال سرقت هستند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله ماموران با هماهنگی مقام قضائی وارد منزل شده و در بازرسی از منزل سارقان را در حالی که در داخل کمد دیواری مخفی شده بودند، دستگیر کردند.

سرهنگ ملکی با اشاره به اینکه در بررسی سوابق متهمان مشخص شد هر سه آنها دارای سوابق متعدد سرقت بوده و تازه از زندان آزاد شده اند، خاطرنشان کرد: رعایت نکات پیشگیری از سرقت منزل مانند استفاده از قفل های مطمئن، نصب دوربین و درب های ضد سرقت تا مقدار زیادی از سرقت اموال پیشگیری می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حیدر صالح IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    0 0
    اگر بابت سرقت سه بسته بادام زمینی ۴۰ شلاق و ده ماه حبس بریدن برای سارق منزل زنده سوزی بریده شود
  • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    0 0
    هی ماشاالله هی
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    0 0
    بزودی آزاد میشن این سارقان محترم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس