کد خبر 1290842
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
منصوریان در آستانه ۲ رقمی شدن/ صفر از هفت

تیم‌های تحت هدایت «علیرضا منصوریان» در ۹ هفته اخیر در لیگ برتر بردی نداشته‌اند و هفت بازی متوالی را باخته‌اند.

به گزارش مشرق، تیم‌ فوتبال صنعت نفت ابادان در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه سنگین سه بر صفر به میزبان خود تراکتور تبریز باخت تا با ۲ باخت در ۲ هفته ابتدایی در قعر جدول رده بندی جای بگیرد.

منصوریان مانند دوران حضورش در تیم‌های پاس همدان، نفت تهران، استقلال تهران، تراکتور تبریز و ذوب‌آهن اصفهان فصل را با نتایج ضعیف شروع کرده و نتوانسته استارت مناسبی داشته باشد. البته که تاریخ نشان داده در صورت داشتن زمان در اکثر مواقع علی‌منصور، توانسته شرایط را تغییر دهد و تیمش را به ساحل آرامش برساند.

نفت آبادان در ۲ فصل اخیر با هدایت دراگان اسکوچیچ و سیروس پورموسوی شروع‌های خوبی در لیگ برتر داشت و نیم‌فصل اول را در جایگاهی مناسب به پایان برد. همین امر هم به آنها کمک کرد تا بتوانند در پایان فصل به دور از منطقه سقوط به کارشان خاتمه دهند اما این فصل با این نتایج کسب شده در ۲ هفته نخست، نگرانی نزد هواداران این تیم از همان ابتدا به اوج خود رسیده است.

علیرضا منصوریان در ۹ دیدار اخیری که در لیگ برتر سرمربی بوده نتوانسته به بردی دست پیدا کند. او پس از اینکه در هفته‌های ۲۴ و ۲۵ لیگ بیستم با ذوب‌آهن و استقلال به تساوی دست پیدا کرد در هفت دیدار بعدی نتیجه‌ای جز باخت برایش به دست نیامد. او به تیم اراکی به گل‌گهر سیرجان، پرسپولیس تهران، تراکتور تبریز، سایپا تهران و نفت مسجدسلیمان باخت و در لیگ بیست و یکم با هدایت صنعت نفت مقابل ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز به امتیازی نرسید و باخت. باید دید او پس از هفت شکست متوالی می‌تواند تیمش را در هفته سوم فصل جدید برابر فجرسپاسی به برد برساند و از ۲رقمی شدن تعداد هفته‌های دور از بردش جلوگیری کند یا خیر.

نباید فراموش کنیم که منصوریان در ۲ هفته نخست فصل جدید به دلیل ابتلا به ویروس کرونا کنار تیم صنعت نفت حضور نداشت و همین شرایط را برای او و دستیارانش سخت‌تر کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس