کد خبر 1290725
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
آینده صیادمنش با زوریا چه می شود؟

خبرنگار اوکراینی به پیش بینی آینده مهاجم ایرانی زوریا پرداخت.

به گزارش مشرق، اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان که در این فصل به صورت قرضی در حال بازی برای زوریا اوکراین است هنوز مشخص نیست.

صیادمنش بازیکن فنرباغچه ترکیه است و این فصل را در لیگ اوکراین بازی می کند. مهاجم ایرانی عملکرد خوبی را در ترکیب زوریا داشته ولی هنوز آینده اش در هاله ای از ابهام قرار دارد.

آینده صیادمنش با زوریا چه می شود؟

در این زمینه ایهور سیهانیک روزنامه نگار اوکراینی در این زمینه، گفت: به معتقدم اللهیار زوریا را در پایان فصل ترک خواهد کرد. فنرباغچه به دنبال فروش دائمی این بازیکن به زوریا بود ولی مسئولان این باشگاه قصدی برای خرید دائمی مهاجم ایرانی را ندارند. برنامه زوریا این بود تا این بازیکن را به شاختار یا دیناموکیف بفروشد ولی این دو باشگاه بزرگ قصدی برای خرید بازیکن ایرانی ندارند.

آینده صیادمنش با زوریا چه می شود؟

وی افزود: فروش اللهیار برای زوریا به خارج از کشور نیز سخت است. زوریا در شرایط کنونی بهترین نتایج را نگرفته است. اگرچه اللهیار در دو بازی گذشته گل ۳ امتیازی تیمش را به ثمر رسانده ولی نمی توان با یک گل مهاجمی را ارزیابی کنید. به نظرم او آخرین بازی های خود را در زوریا انجام می دهد و در پایان فصل مجبور می شود به فنرباغچه برگردد.

مهاجم سابق استقلال در این فصل برای زوریا ۱۶ بازی در لیگ اوکراین انجام داده و در این بازی ها ۵ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس